Logitech® Mobile FreedomT Headset - til pc~
Fra : Jens

Dato : 14-09-05 08:17

Hej NG

Jeg har forsøgt at bruge ovennævnte bluetooth headset til Skype headset via
min pc... men computeren kan tilsyneladende ikke finde brugbare tjenester,
når headset og pc parres??

* Har nogen haft succes med dette?
* Skal jeg evt. installere andre drivere til bluetooth / headset?

Jens

Fra : JMo.

Dato : 14-09-05 19:47

Jens wrote:

> * Skal jeg evt. installere andre drivere til bluetooth / headset?

Bruger du den indbyggede i Windows XP? Den understøtter ikke Headset. Prøv
at se om der ikke fulgte en driver med til din PC/BT-dongle/whatever. (Som
oftest er det en Widcomm BTW cd-rom du skal lede efter.)

Fra : Jens

Dato : 15-09-05 10:30

> Bruger du den indbyggede i Windows XP? Den understøtter ikke Headset. Prøv
> at se om der ikke fulgte en driver med til din PC/BT-dongle/whatever. (Som
> oftest er det en Widcomm BTW cd-rom du skal lede efter.)

Bruger den indbyggede BT på en IBM T42 notebook, som kører XP Pro.

Kan desværre ikke finde opdaterede drivere til hverken hw eller
BT-stacktjenesten.... så.... øhhh... ??

Jens

Fra : Anders Lund

Dato : 15-09-05 18:53

Jens wrote:
> Kan desværre ikke finde opdaterede drivere til hverken hw eller
> BT-stacktjenesten.... så.... øhhh... ??

I bunden af din bærbar er der et type nummer (T/N). Det er ca. dette
format: 1234-ABC

Gå ind på www.pc.ibm.com/support
Skriv dette nummer ind i "use quick path" feltet og tryk Go.
Så burde du kunne finde driveren. Om den er nyere må tiden vise.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens

Dato : 16-09-05 07:00

> Skriv dette nummer ind i "use quick path" feltet og tryk Go.
> Så burde du kunne finde driveren. Om den er nyere må tiden vise.

Det er den ikke - desværre

Så er der vel ikke andet at gøre, end at hænge i ledningen og håbe på, at
der snart kommer en driver, der supporterer headsets.... eller installere en
BT-dongle ved siden af?

Jens

Fra : JMo.

Dato : 18-09-05 18:17

Jens wrote:

> Det er den ikke - desværre
>
> Så er der vel ikke andet at gøre, end at hænge i ledningen og håbe på,
> at der snart kommer en driver, der supporterer headsets.... eller
> installere en BT-dongle ved siden af?

Hvor gammel er maskinen? Den driver der følger med, hvad er det for en?

(Hvis der ikke er kommet en driver endnu, kommer der nok ikke nogen)