er jeg den eneste der klukker højlydt?
Fra : Georg

Dato : 14-09-05 01:32

http://selvbetjening.mymobile.dk/feedback

Hvorfor ikke bare blive kunde hos Sonofon el. TDC?!

Det er MEGET nemmere....og bedre

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-09-05 07:27

After serious thinking Georg wrote :
> http://selvbetjening.mymobile.dk/feedback

Hvorfor mon man ikke kan vælge "generelt, ud over det hele" der hvor
man skal vælge hvor man har oplevet problemet ? :)

Fra : Eh-Fniller

Dato : 14-09-05 12:10

Henrik Stidsen wrote:

> Hvorfor mon man ikke kan vælge "generelt, ud over det hele" der hvor man
> skal vælge hvor man har oplevet problemet ? :)

Efter at have kikket på deres dæknings kort... er jeg heller ikke
imponeret.
EH

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 14-09-05 20:16

Eh-Fniller <en_skod@email.com> wrote:

>Efter at have kikket på deres dæknings kort... er jeg heller ikke
>imponeret.

Men i postnummer 8592 kan man da få helt fred for mobilen

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : FedeDorit

Dato : 14-09-05 14:29

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
> http://selvbetjening.mymobile.dk/feedback
>
> Hvorfor ikke bare blive kunde hos Sonofon el. TDC?!
>
> Det er MEGET nemmere....og bedre

Telia dækker DAAAAANMARRRK

Fra : Anders

Dato : 14-09-05 15:32

Der er vidst en eller anden der ikke har set Kontant igår på DR1, for der
var spørgsmålet oppe at vende....

PS: Telia dækker IKKKKKKEEEEEE Danmark..

/A