p-piller/p-sprøjte
Fra : nana sørensen

Dato : 14-09-05 01:09

Hejsa gruppe..

Jeg har haft det oppe at vende før, men nu kommer det igen.

Baby er gået i løb, måske for første gang. Hun er snart et år. Hvis hun før
har været i løb, så har der INTET været at se, føle eller mærke.

Jeg har Peanut også, som er en hanhund, og de skal ikke have hvalpe, i
hvertfald ikke nu.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre nu... De trives overhovedet ikke med at
være skilt ad. De har det rent ud sagt af h til, når de ikke er sammen, så
det vil være et helvede at havde dem skilt ad i de næste tre uger.

Jeg forsøgte at lave sådan et par løbetidsbukser til Peanut, altså hannen,
som en i gruppen foreslog, men han var ude af dem på ca fem sekunder,
ligemeget hvordan de sad og hvor stramme de var.

Hun skal ikke blive gravid nu, så hvad fanden gør jeg? Kan det være en
løsning at give hende en p-sprøjte nu, eller måske p-piller? Jeg ved godt at
det ikke er det bedste, men det er vel at foretrække, frem for en alt for
tidlig graviditet.

Hvornår må hun i øvrigt få hvalpe første gang? Hun skal bare have eet kuld,
og så bliver Peanut kastreret. Enten det, eller også kastrerer vi ham nu, da
den her situation er lidt irriterende, fordi de hader at være væk fra
hinanden.

Jeg er meget desperat her. Nogen gode råd?

Mvh. Nana

Fra : nana sørensen

Dato : 14-09-05 11:28

Okay... Løsningen blev kastration. Gys...