nokia 6230
Fra : kristof

Dato : 13-09-05 18:42

Hej!
Jeg har brug for en hjælpende hånd med at få fjernet logoet fra displayet
"TELIA".
kan det overhovedet lade sig gøre!!
på forhånden tak.

Fra : Rander

Dato : 14-09-05 00:51

Tue, 13 Sep 2005 19:41:45 +0200 brugte kristof 14 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg har brug for en hjælpende hånd med at få fjernet logoet fra displayet
>"TELIA".
>kan det overhovedet lade sig gøre!!

Vel kan det lade sig gøre - for mig sker det på tirsdag, hvor det bliver
skiftet ud med "TDC Mobil"

http://rander.dk (temporarily down!)

Ingen tror den officielle talsmand, men alle stoler på anonyme kilder. (Ron Nesen)

Fra : Dennis [9440]

Dato : 14-09-05 06:47

Jo fra wap på din tlf. ->

www.xgryde.dk/wap.wml

Scroll ned og find blank logo, og gem det...

Dennis