Man. vaskemaskime til campingvogn
Fra : Mælkesjasker

Dato : 07-06-01 12:46

Hvor kan man købe en manuel vaskemaskine til campingvognen.
Udseende: Den ligner en stor kugle på stativ med håndtag

Kurt Larsen (Mælkesjasker)
45er@transport.dk
www.kurts45ere.subnet.dk

Fra : Jørgen Lyng Nielsen

Dato : 07-06-01 13:46

Hos en camping forhndler eller hos camper.dk eller hos HKS-Camping.dk eller
en bådudstyrsforhandler.

Hilsen Jørgen

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-06-01 07:41

Kik i genbrugsforretninger de fulgte næsten gratis med en gang med noget
vaskepulver jeg har fundet flere i storskraldrum i beboelsesejendomme i
København
hilsen Finn