løn til passepige?
Fra : Thomas Bendiksen

Dato : 13-09-05 16:33

På grund af mangel på bedsteforældre, har vi vurderet at få en fast
passepige, der kan passe vores datter på tre år en gang i mellem. Hvad
synes
I er en fair timeløn for en pige på 16-18 år?

Thb

Fra : as

Dato : 13-09-05 18:22

"Thomas Bendiksen" <thomas@bendiksen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> synes
> I er en fair timeløn for en pige på 16-18 år?

60,- timen

Fra : Sand Berner

Dato : 13-09-05 19:23

Hejsa.
Prøv at kigge på www.byensbedstebabysitter.dk Der står noget om lønnnger.

Maria.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 18:46

Hejsa

Her i Holstebro er prisen 30 kr i timen. Det er for 7. klasses piger
som har været på Babysitter kursus i ungdomsskolen.

Leif

Fra : Cocoamum

Dato : 14-09-05 18:57

Leif Krogh-Hansen skrev:
> Hejsa
>
> Her i Holstebro er prisen 30 kr i timen. Det er for 7. klasses piger
> som har været på Babysitter kursus i ungdomsskolen.
>
> Leif

De er så også kun 12-13.

Tine