eBoom-searchbar
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 07-06-01 12:47

Hej NG...

Jeg plejer generelt ikke at sige ja til Security-certificates, men dum nok
som jeg var, kom jeg til det alligevel (det så ud til at være spændende,
men...)
Der blev installeret en searchbar i IE (altså en "værktøjslinje" ligesom
Hyperlinks, Radio eller f.eks. Adresse-linjen)... og mit problem er at jeg
ikke kan fjerne den (ved at afkrydse den i Værktøjslinier under menuen
Vis)...

Men er der en anden måde at fjerne den på (f.eks. i registreringsdatabasen)?
Og i så fald - hvordan?

På forhånd tak!

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-01 16:23

Thu, 7 Jun 2001 13:47:10 +0200, skrev "Bjarke Walling Petersen"
<bwp@bwp.dk>:

>Men er der en anden måde at fjerne den på (f.eks. i registreringsdatabasen)?
>Og i så fald - hvordan?

Det ville jo være lidt nemmere at svare, hvis du skrev, hvad det
var, men det er sikkert Gohip.

<http://www.gohip.com/remove_browser_enhancement.html>

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 14-06-01 14:16

"Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vis)...
>
> Men er der en anden måde at fjerne den på (f.eks. i

Vi har et problem med at nogen downloader Hotbar, som også kommer frem som
værktøjslinie, og vistnok også er spyware.

Der er tale om et program, som du kan fjerne i Kontrolpanel, Tilføj/fjern
Programmer

Måske det er det samme ?

Carsten Nielsen

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 14-06-01 19:37

"Carsten Nielsen" <carsten.nielsen32@skolekom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> værktøjslinie, og vistnok også er spyware.
>
> Der er tale om et program, som du kan fjerne i Kontrolpanel, Tilføj/fjern

Desværre ikke...
Jeg har tjekket efter!

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Arne

Dato : 14-06-01 21:31

In articleID <9gb06l$1k9v$1@news.cybercity.dk>,
«Bjarke Walling Petersen» says...
> Desværre ikke...
> Jeg har tjekket efter!

eBoom.com leverer også uninstaller til denne. (Under customer service)
Regards
Arne
--
/°\ --- JOIN NOW!!! ---
\ / ASCII ribbon campaign

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 14-06-01 22:00

Arne skrev:
> eBoom.com leverer også uninstaller til denne. (Under customer service)

Mange tak!
Det havde jeg ellers også ledt efter - men uden held.

- Bjarke Walling Petersen