hvilket kabinet ??
Fra : Ravendk

Dato : 07-06-01 12:54

hej alle

skal have nyt kabinet :)

300w
miditower
ikke over 800.- kr.

gerne et hvor mankan tage alle paneler af både side og front .
har kigget lidt med tit bliver man ikke klogere af de billeder de sætter i .
hvis nogen har links eller erfaringer med dette så skriv venligst.

hilsen

ravendk

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-06-01 13:28

Ravendk skrev i meddelelsen <9fnq0p$6h5$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
..
>hvis nogen har links eller erfaringer med dette så skriv venligst.

Jeg har set en del aopen kabinetter og de har altid været gode, nemme at
skille ad, meget plads, nemme at samle, og meget gennemført hvad angår
placering af skruer osv..

--
Mvh Anders Houmark