Middel som holder kattene væk ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-09-05 11:24

Hej NG.

Vores gårdkatte bor nede i fyrrummet, og selv om de kan rende ud for
at besørge, og de har en kattebakke nede i fyrrummet så har de 2 små
killinger fået en træls vane med at besørge bag fyret.
Findes der et middel som man kan spøjte med, så kattene ikke vil
rende der bagved ?

mvh

Christian

Fra : Denise

Dato : 13-09-05 14:44

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
[...]

Man har forskellige "gå væk kat" ting, men hvor godt de virker ved jeg ikke.
Du kan måske lægge sølvpapir derom, eller stille noget på stedet, så det
ikke kan bruges til det.

--
Hilsen Denise

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 13:58

Denise wrote:
> [...]
> Du kan måske lægge sølvpapir derom, eller stille noget på stedet, så det

Alt alt for omstændigt, kan man ikke sprøjte noget som man kan til
hunde ?

mvh

Christian

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-05 15:18

In article <1126702703.920557.78530@g44g2000cwa.googlegroups.com>,
Christian B. Andresen <trav@tiscali.dk> wrote:

> Alt alt for omstændigt, kan man ikke sprøjte noget som man kan til
> hunde ?

Tjah, mine 2 og mange andre katte afskyr lugten af appelsin, og det var
da ugiftigt og uskadeligt at prøve.
Men der skal nok være katte der er anderledes indrettet

--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 14-09-05 15:58

Christian B. Andresen wrote:

> Alt alt for omstændigt, kan man ikke sprøjte noget som man kan til
> hunde ?

Som jeg skrev "gå væk kat", købes hos dyrehandlere der måske kan anbefale
andet spray også.
Og så er der selvfølgelig hjortetaksolie, som kan købes i Matas. Om det er
for skrapt, så kattene slet ikke vil ind i rummet går jo heller ikke , eller
om det er for meget for jer.

--
Hilsen Denise

Fra : *SHOWPOWER*

Dato : 15-09-05 13:49

Kære Christian,

Indret dig *S* -med katte er det ikke anderledes! -Sæt en kattebakke med
grus pågældende sted, alt andet vil sikkert være, enten for giftigt,
farligt, eller spild af tid og godt humør..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-09-05 11:18

Denise wrote:

> Som jeg skrev "gå væk kat", købes hos dyrehandlere der måske kan anbefale
> andet spray også.

Det vil vi kigge på.

> Og så er der selvfølgelig hjortetaksolie, som kan købes i Matas. Om det er
> for skrapt, så kattene slet ikke vil ind i rummet går jo heller ikke

Nej det går ikke.

> eller om det er for meget for jer.

Det vil også være uheldigt
mvh