Data fra Oxygen Phonmanager > tlf ?
Fra : [] René

Dato : 13-09-05 10:24

Hej...

Efter længe at have savnet nogle funktioner i Nokia 6600 Pc suite...
købte jeg "Oxygen Phone Manager for Symbian phones" efter at have leget lidt
med prøve-versionen.
kanon program.... med meget af det jeg savnede.... men men... øhh... nu fik
jeg den vist ikke prøvet tilstrækkeligt af inden....

Programmet er super til at overføre film/videoklip, musik, ringetoner,
sms´er, kontakter til
computeren.... men.... øhhhh.... hvad med den anden vej.. ?

Nu har jeg "omkogt min 6600" (formateret) og vil kun have mine 300 jokes, 75
sms-skabeloner, 40 sms-billedbeskeder og mine 257 kontakter tilbage i
telfonen ...!?

Hvordan kører man data tilbage i tlf fra programmet... ?
Det er fint nok man kan håndtere og rette i de forskellige til på computeren
men hvordan dælen
får men dem tilbage i mobilen... ?

( hmmm... ups... med det køb... ? )
Hjælp...