Siemens Acuris høreapp.
Fra : SørenFisker

Dato : 13-09-05 10:29

Jeg har netop været til høreundersøgelse (hos det offentlige).
De anbefaler mig 2 stk. Siemens Acuris (bag-øret-app.).
Mon der er nogen i gruppen, der har erfaringer med dem?
I givet fald hører jeg meget gerne.
Hilsen
Søren

Fra : Ditte

Dato : 14-09-05 10:05

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De anbefaler mig 2 stk. Siemens Acuris (bag-øret-app.).
> Mon der er nogen i gruppen, der har erfaringer med dem?

Hej Søren

Jeg har ikke erfaring med Acuris, men siden ingen andre svarer, så vil jeg
lige give et lille råd.
Jeg har selv Siemens Triano S, som bag i øret, og de fungerer ret godt, skal
dog nok have i øret apparater, da det er nemmere at tale i telefon med dem.
Mit råd er, lyt til hvad de de prof. de ved hvad de har med at gøre, selvom
de har travlt. Og hos det offentlige har de så vidt jeg ved, langt større
udvalgt end ex. Synoptik.
Men hvis du er utilfreds med dine apparater, så få den justeret, rend dem på
dørerne indtil de virker.

Hilsen Ditte, der er 28, og haft apparater i 22 år.

Fra : SørenFisker

Dato : 14-09-05 14:40

"Ditte" <dittehansen@---tamuin.dk> wrote in message

> [...]
dem

> dørerne indtil de virker.
>
> Hilsen Ditte, der er 28, og haft apparater i 22 år.

Hej Ditte
Tak for rådet!

Hilsen
Søren