store stamtavler
Fra : claus jensen

Dato : 13-09-05 09:11

hej
jeg så engang sådan en stor stamtavle
1 a3 format tror jeg det var, hvor man selv kan fylde hunde navne på. er der
nogen der ved hvor man kan købe dem, eller er der en der har nogle liggende
som de vil sælge, jeg er begyndt at forske i min hund`s aner, og er nået et
godt stykke tilbage .så kunne det være sjovt at skrive det på sådan en stor
stamtavle og hænge den op på kontoret
håber der er nogen der kan hjælpe mig
mvh claus
http://www.123hjemmeside.dk/cavalier

Fra : fam. Ager

Dato : 13-09-05 09:23

"claus jensen" <cj(REMOVE)@(REMOVE)team.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et
> godt stykke tilbage .så kunne det være sjovt at skrive det på sådan en

hmm, der var faktisk noget lignende i vores boxerblad, med de mest
fremtrædende avlshanner, og deres aner langt tilbage i tiden. et større
puslespil.
det må være noget i den stil du skal have..
men om der findes en færdig skabelon, ved jeg ikke. kan du ikke selv
fabrikere sådan en?
sjov ide, synes jeg! det er faktisk meget sjovt at gå tilbage og se hvad der
ligger i linierne.

god arbejdslyst!

mvh. marie

Fra : claus jensen

Dato : 13-09-05 14:30

sådan
dkk havde sådan nogle store liggende
mvh claus

Fra : driver

Dato : 13-09-05 19:28

"claus jensen" <cj(REMOVE)@(REMOVE)team.dk> wrote in message
> [...]
> et
> godt stykke tilbage .så kunne det være sjovt at skrive det på sådan en

Nogle slægtsforskere bruger et slægtsforskningsprogram der hedder Win
family, og det er så smart indrettet, at det kan omstilles til dyr (hunde).
Det kan downloades i en gratis prøveversion, der dog ikke kan printe
stamtavlen ud. Hvis du vil beholde programmet kan du købe en kode som du
indtaster, hvorefter programmet er fuldt funktionsdygtig. Søg på googel.
mvh
driver

Fra : Carina

Dato : 13-09-05 22:35

Ellers er der dette freeware program som virker med Excel eller Word og er
beregnet til hunde:
http://www.geocities.com/willowind_dals/pedigree.html

/Carina
www.aussies.dk