Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
tyveri af identitet... kan man frivilligt ~
Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 13-09-05 04:21

Hej.

jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har mistet min pung for en
månbed siden... har fået spærret mine visaér dengang.

MEN idag fik jeg så lige et brev fra IKANO finansiering at jeg havde
oprettet et lån i merlin i kolding på 25.595 kr. lækkert!

jeg har selvfølgelig meldt det til politeit nu her og har snakket med
finansierings selskabet som vil sende mig en tro og love erklæring.

det jeg så frygter nu er at det bare er begyndelsen og der vil dukke en
masse mere op i fremtiden.... kan jeg gøre noget for at sikre mig? kan jeg
fx få mig registreret på en eller anden måde i RKI så hvis der kommer
forespørgsler om mit CPR nr. så vil de få en advarsel eller lignende???
eller er der andet man kan gøre? og er der andet der ville være en god ide
at gøre? for frygter virkeligt at det her kun er begyndelsen..............!

i min pung var selvfølgelig alt hvad man normalt har på sig... så de har
både kørekort og sygesikring....

--
Mvh.
Nikolai R. Jensen

VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.
http://www.go-loud.dk/forum1/topic.asp?TOPIC_ID=90
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.go-loud.dk/forum1 <--- Go-lou´d.dk´s forum
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.
Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : Poul Christensen

Dato : 13-09-05 06:43

"Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk" <ng@go-loud.dk> wrote in

> [...]
> begyndelsen..............!
>
> i min pung var selvfølgelig alt hvad man normalt har på sig... så de

Med din arrogante holdning til signaturspørgsmålet i jura-gruppen skal du
vist heller ikke forvente dig mange svar i denne gruppe.

mvh
Poul Christensen

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 13-09-05 13:08

for satan da... har i ikke noget liv eller hvad er der galt med
jer????????????

Fra : Henrik B.

Dato : 13-09-05 16:41

"Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk" <ng@go-loud.dk> skrev i en meddelelse
> for satan da... har i ikke noget liv eller hvad er der galt med
> jer????????????

Er du sød at lade være med at topposte? Svar venligst UNDER det du svarer
på...

Fra : PJ

Dato : 13-09-05 16:56

> [...]
> begyndelsen..............!
>
> i min pung var selvfølgelig alt hvad man normalt har på sig... så de har

Kære herr
Nikolai R. Jensen
prisgaranti@go-loud.dk
VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.
> [...]

Læs venligst nedenstående og lær lidt netetikette', så får du nok svar!
Det var dog en skrækkeligt asocial indstilling. Er du ligeglad med at du
generer andre brugere? Hvis det er for at gøre oprør mod et eller andet, kan
du så ikke gøre det lidt mere kreativt? Eventuelt ved at forsøge at ændre de
eksisterende retningslinier.

Hvis du nægter at følge de etablerede spilleregler, nægter at gå i dialog om
en ændring af disse retningslinier og i det hele taget nægter at begrunde
dine handlinger i den retning, skal du ikke forvente megen sympati fra dine
medbrugere af systemet.

Enkelt - let og vi er alle gode venner - er det svært for dig?

Med venlig hilsen

Pierre Jakobi

(ikke mere spam)

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 14-09-05 10:49

"PJ" <pj29999@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sympati fra dine medbrugere af systemet.
>
> Enkelt - let og vi er alle gode venner - er det svært for dig?

gider bare ikke jeres latterlige pis med at uhaaaa jeg kan bare ikke læse
dit indlæg hvis det ikke er skrevet på en speciel måde... tag jer sammen!

i ligger lige på grænsen til det pinlige!

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-05 12:44

> gider bare ikke jeres latterlige pis med at uhaaaa jeg kan bare ikke læse
> dit indlæg hvis det ikke er skrevet på en speciel måde... tag jer sammen!

Fair nok. Du har ret til din holdning. Men hvor mange brugbare svar får du
ud af DIN stædige holdning?

> i ligger lige på grænsen til det pinlige!

Så'n er vi.

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 14-09-05 15:15

> "Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk" <ng@go-loud.dk> skrev i en meddelelse

> Fair nok. Du har ret til din holdning. Men hvor mange brugbare svar får du
> ud af DIN stædige holdning?

lad mig spørge på en anden måde... kunne du have svaret på det her
spørgsmål??? et simpelt ja eller nej kan gøre det!

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-05 15:36

> lad mig spørge på en anden måde... kunne du have svaret på det her
> spørgsmål??? et simpelt ja eller nej kan gøre det!

Ja.

Fra : Carl Dragert

Dato : 14-09-05 15:46

> "Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk" <ng@go-loud.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.

I stedet for alle dine indlæg om, at du ikke vil opføre dig som andre, kunne
du jo ringe og spørge RKI på 86800344

mvh Carl

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 14-09-05 16:05

"Carl Dragert" <fornavn@efternavn.danmark> skrev i en meddelelse

> I stedet for alle dine indlæg om, at du ikke vil opføre dig som andre,
> kunne du jo ringe og spørge RKI på 86800344
>
> mvh Carl

Hej carl.

har jeg for længst gjort:) ender i noget frivilligt registrering i RKI. men
ellers tak for hjælpen!

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 14-09-05 16:06

> "Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk" <ng@go-loud.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.

godt så!

nu mangler du bare at lære at bruge din viden istedet for at brokke dig!

det er der heldigvis andre der har gjort og på den måde har jeg fået den
hjælp jeg havde brug for!

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-05 16:41

> godt så!
>
> nu mangler du bare at lære at bruge din viden istedet for at brokke dig!

Den forstår jeg skam fint at bruge. Jeg lærte det også "på den hårde måde",
da jeg startede i nyhedsgruppe-hierakiet. Og du lærer det jo nok også en
dag!

> det er der heldigvis andre der har gjort og på den måde har jeg fået den
> hjælp jeg havde brug for!

Med en frivillig registrering? Det tror jeg ikke du har...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-05 17:05

Den 14-09-05 17.40 skrev Henrik B. følgende:

> Med en frivillig registrering? Det tror jeg ikke du har...

Jeg undrer mig også såre, men han bliver vel klogere, hvis han en dag
skal låne penge eller have lavet en kreditvurdering.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Carl Dragert

Dato : 14-09-05 19:44

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Jeg undrer mig også såre, men han bliver vel klogere, hvis han en dag skal
> låne penge eller have lavet en kreditvurdering.

Hvis RKI er i stand til at registrere at de skal give oplysning om at en ID
er udsat for misbrug af andre, kan det vel ikke skade den oprindelige ejer
af ID (noget underligt noget at skrive).

Carl

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-05 22:25

Den 14-09-05 20.43 skrev Carl Dragert følgende:

> Hvis RKI er i stand til at registrere at de skal give oplysning om at en ID
> er udsat for misbrug af andre, kan det vel ikke skade den oprindelige ejer
> af ID (noget underligt noget at skrive).

Indrømmet, jeg kender ikke systemet - jeg har kun prøvet ufrivillig
registrering. Men jeg kan da se et par problemer.

Der nogle som på forhånd siger nej til kredit, hvis man står i registret
- uanset /hvorfor/ man står i registret. Og ved de andre og mere
fleksible långivere skal man først overbevise dem om, at man skam er
frivilligt registreret, og så skal man derefter overbevise dem om, at
man er den rigtige person og ikke snyderen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 14-09-05 21:23

> Jeg undrer mig også såre, men han bliver vel klogere, hvis han en dag skal
> låne penge eller have lavet en kreditvurdering.

det er ikke noget problem da det er en frivillig registrering. og jeg kan
komme ud af RKI igen når jeg vil. og har kun brug for at låne penge i banken
og min bankrådgiver ved alt om hvad der foregår så kan slet ikke se noget
problem i det!

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 14-09-05 21:21

> [...]
> også en dag!

> Med en frivillig registrering? Det tror jeg ikke du har...

du aner jo ikke hvad du snakker om... du skriver jo kun for at brokke dig!

en frivillig registrering vil sige at kommer der forespørgsler på mit cpr.
nr. så vil forespørger få besked på at kontakte RKI.

så nej du snakker bare og har INTET brugbart at tilføje til denne tråd.-..
så forlad den venligst!

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-05 07:03

> du aner jo ikke hvad du snakker om... du skriver jo kun for at brokke dig!

Det tror jeg så nok jeg gør...

> en frivillig registrering vil sige at kommer der forespørgsler på mit cpr.
> nr. så vil forespørger få besked på at kontakte RKI.

Ja og? Hvorfor i det hele taget en registrering, frivillig eller ej, når DU
intet har gjort forkert!!!???

> så nej du snakker bare og har INTET brugbart at tilføje til denne tråd.-..
> så forlad den venligst!

Buuuuaaaahahahahahaha..........

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 15-09-05 10:47

> "Nikolai R. Jensen - Go-loud.dk" <ng@go-loud.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg så nok jeg gør...

NÆPPE!

> Ja og? Hvorfor i det hele taget en registrering, frivillig eller ej, når
> DU intet har gjort forkert!!!???

for at slippe for det bøvl der evt. måtte komme i fremtiden!

> Buuuuaaaahahahahahaha..........

ja moden er du oss..........!

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-05 13:01

> NÆPPE!

Så siger vi det, skrighals...

> for at slippe for det bøvl der evt. måtte komme i fremtiden!

Jow, jow.

> ja moden er du oss..........!

Vi er jo nødt til at komme ned på dit niveau - knægt.

Fra : PJ

Dato : 15-09-05 15:40

Om Herr Nicolai er troværdig med hensyn til den "stjålne pung" ved jeg ikke,
men se nedenstående citat fra hans hjemmeside - det giver da en eftertanke
om mange ting. FØJ da da!!!!!

CITAT.
Tja, må sige jeg er blevet en del skuffet over den her internet butik.

Jeg har bestilt en masse varer her fra - men aner ikke hvad der sker.

Det er idag (2-8-05) 17 dage siden jeg bestilte og indbetalte mange penge
for nogle varer.
Men aner ikke hvor mine varer eller penge er blevet af?`Du svare ikke på
mine mail's så prøver her.

Du skrev i sidste uge de var lige på trapperne - men har ikke hørt noget
siden og har skrevet en 3 - 4 mails og har intet svar fået.

Har bare fået et autosvar fra din mail med du svare inden for 24 timer og nu
har jeg ventet i 48 timer.

Ved ikke hvad der sker - men synes ikke det er så fedt når det er så mange
penge.

Ret mig hvis jeg er helt gald på den.

Med venlig hilsen

René Pedersen
CITAT slut

Er det kendetegnet for en seriøs forretningsmand - har herr Nicolai mon en
GOD forklaring til dette indlæg på hans egen hjemmeside?

PJ

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 15-09-05 16:13

> [...]
>
> Er det kendetegnet for en seriøs forretningsmand - har herr Nicolai mon en
> GOD forklaring til dette indlæg på hans egen hjemmeside?

LOL da! går vi nu over til person angreb????

Men manden har for længe siden fået hans produkter med 15% rabat som man får
hvis der går over 15 arbejdsdage fra bestilling til levering.

men ork du... led da videre.... du kan sikkert finde flere ting at hænge mig
op på.... men ved du hvad? det er menneskeligt at fejle... det handler bare
om hvordan man håndterer det!

men seriøst.... hvad skal det her lige gøre godt for? kan se du ikke gør det
store ud af at gøre dig selv synlig.... hvorimod jeg ikke er bange for at
vise hvem jeg er...!

sidder her og tænker efter jeg har læst dit indlæg en 4-5 gange... hvad sker
der lige for dig???? det er da helt vildt at pga. jeg ikke vil følge jeres
hjemmelavede regler ang. signatur så begynder du at beskylde mig for fup og
svindel! helt ærligt mand... du er sgu da bindegal! tænk sig at 3-4 linjer
for meget kan få dig så hårdt ud af busken!!!!! har du virkeligt ikke andet
at gå op i?

men du skal da være velkommen til at ringe til mig for at se om jeg nu tager
telefonen : 23420653 men ok... det nok kun på mail du er så sej..:! uha hvis
du nu skulle til at snakke med en person... uha!

Fra : PJ

Dato : 15-09-05 17:02

Kære herr Nicolai!

"men ork du... led da videre.... du kan sikkert finde flere ting at hænge
mig
op på.... "

Med dette giver jeg dig ret - der er desværre utallige af lignende negative
udtalelser om dig - og JEG sviner dig iøvrigt ikke til - disse indlæg er
konstateringer og ikke opdigtet ævl. Og med hensyn til at ringe dig op - så
er der et niveau jeg ikke diskuterer under.

Jeg forventer heller ikke du svarer pænt og seriøst på dette svar til dig -
det har du ikke gjort tidligere til andre i gruppen.

Jeg mener heller ikke man kan forvente andet end et brøl fra en ko - hvis du
forstår?

Og iøvrigt er det mit sidste indlæg - færdig med at spilde tiden på dig og
din manglende respekt for andre.

PJ

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 15-09-05 17:05

> [...]
> indlæg er konstateringer og ikke opdigtet ævl. Og med hensyn til at ringe
> dig op - så er der et niveau jeg ikke diskuterer under.

kunne nu ellers godt tænke mig at se flere eksempler..... for der er 3 der
brokker sig... den ene havde ikke læst mine handels betingelser og den anden
er en konkurrent...

HA HA du er endnu en af dem der kan det hele på mail... i virkligheden er du
sikkert en mand på 45 år der bor hjemme ved moar og bruger nettet til at
hævde dig på...! bare synd for mig at det skulle gå ud over mig denne her
gang!

> Jeg forventer heller ikke du svarer pænt og seriøst på dette svar til
> dig - det har du ikke gjort tidligere til andre i gruppen.

nej det har jeg jo ikke..........!

> Jeg mener heller ikke man kan forvente andet end et brøl fra en ko - hvis
> du forstår?

gør jeg ikke

> Og iøvrigt er det mit sidste indlæg - færdig med at spilde tiden på dig og
> din manglende respekt for andre.

du kunne jo bare have blandet dig udenom fra starten af......!!!!!!!!!!!!

> PJ

du er virkeligt langt ude....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
du får mig virkeligt til at sidde og rkumme tæer over hvordan du er! der
findes ikke ord der dækker hvad jeg mener om personer som dig... at du
virkeligt gider sidde her og kalde mig for en løgner, fupmager og tyv fordi
jeg ikke vil smide mig i støvet for dig og dit net politi! damm du er langt
ude!

men ring da hvis du tør selvom du har sagt du ikke gør..........!

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-05 07:32

> [...]
> her og kalde mig for en løgner, fupmager og tyv fordi jeg ikke vil smide
> mig i støvet for dig og dit net politi! damm du er langt ude!

Med din attitude herinde, og med en frivillig registrering hos RKI - jo, du
skal nok komme langt, som forretningsdrivende.

Fra : Andy

Dato : 15-09-05 18:12

> det er da helt vildt at pga. jeg ikke vil følge jeres
> hjemmelavede regler ang. signatur så begynder du at beskylde mig for fup
og
> svindel!

Reglerne er netop ikke hjemmelavede, de er resultatet af 30 års forsøg på at
kommunikere effektivt blandt mennesker i hele verden. Hvis man ønsker at
kommunikere effektivt med andre mennesker, så må man have et fælles
referencepunkt, på usenet er det 'reglerne'.

Du vælger så at ignorere de regler og svine dem til ved samme lejlighed. Det
viser din mangel på respekt for dine medmennesker, og så undrer du dig over
at du kun får svar som du ikke kan bruge til noget.

Jeg er enig i at overdreven regelrytteri er dumt, men du har valgt en meget
dårlig sag at protestere imod, ihvertfald hvis du ønsker at få svar på dine
spørgsmål.

Andy

Fra : Nikolai R. Jensen - ~

Dato : 15-09-05 16:49

> [...]
>
> Er det kendetegnet for en seriøs forretningsmand - har herr Nicolai mon en
> GOD forklaring til dette indlæg på hans egen hjemmeside?

Har lige siddet og lavet nogen søgninger på dig..... det er da grov mange
venner du har her på nettet..........! sjovt som du har det med at være
bedre vidende og belærende overfor alt og alle....

det er de her søgninger jeg har lavet :
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=lang_da&q=PJ&qt_s=S%C3%B8g
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=lang_da&q=pierre+jakobi

og hvis man nu kigger på det du har klippet ind... så er der jo mere til det
:
http://www.go-loud.dk/forum1/default.asp?CAT_ID=11

så kan folk jo selv danne sig et indtryk............!

men jeg ventrer stadig på du ringer....!

er virkeligt helt rystet over det her....!!!!!!!!!!!!!!