bent
Fra : Jørgen Abilfet-Miltø

Dato : 12-09-05 23:57

Hej Bent
Jeg gik lige tilbage, nej der er ingen indlæg fra din side
Så hvad nu med din statestik, det er noget vrøvl du føre dig frem med.
hilsen
jørgen miltø.

Fra : Bent Fleron

Dato : 13-09-05 00:36

Jørgen Abilfet-Miltø wrote:
> Hej Bent
> Jeg gik lige tilbage, nej der er ingen indlæg fra din side
> Så hvad nu med din statestik, det er noget vrøvl du føre dig frem med.

Ikke forstået.

Til din orientering har jeg samtlige indlæg fra genealogigruppen og
gruppen for lokalhistorie siden september 2002 på denne pc. Tidligere
indlæg har jeg på CD-Rom. Jeg er fuldt ud i stand til at arbejde med
statistik, - bevares det vil tage tid men selvfølgelig kan det gøres.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse