Displaylys på Nokia 5110 blinker.
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 12-09-05 22:17

I dag har min gode gamle Nokia 5110 opført sig underligt. Adskillige
gange er displaylyset gået i gang med at blinke (i en fast rytme) i et
halvt minuts tid eller måske et minut. Jeg gætter på at det er en
fejl/fejlmeddelelse? Jeg har aldrig oplevet det før, og som
modelnummeret antyder, har jeg haft den længe. Efter en genstart af
telefonen er den tilsyneladende holdt op med at gøre det. Jeg har ikke
kunnet finde noget på google, eller også har jeg ikke søgt på det rigtige.

Hvad er det der sker?

--
Lars Kongshøj

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-09-05 23:29

ma 12 sep 2005 11:17:10p satte Lars Kongshøj sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Hvad er det der sker?

Hvis du har haft den på lydløs og modtager et opkald blinker lyset
formentligt. Det er meningen.

Kan det være det der er sket for dig?

Steven

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 13-09-05 08:54

Steven Nybo Andersen wrote:
> Hvis du har haft den på lydløs og modtager et opkald blinker lyset
> formentligt. Det er meningen.
> Kan det være det der er sket for dig?

Næppe, da der hverken stod at opkald var i gang, og den reagerede ikke
ved at besvare et opkald, når man trykkede på menu-knappen, og der var
heller ingen ubesvarede opkald i listen. Og den var heller ikke sat til
lydløs.

Men det er rigtigt at det vist var den type blinken, eller som når
"vækkeuret" i telefonen ringer. Så jeg er stadig meget nysgerrig over
hvad det var der skete.

--
Lars Kongshøj