Lisbeth
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 07-06-01 12:26

Hej.
Jeg er lige hjemme og proviantere, fordi jeg har afleveret Lisbeth på hospitalet.
Tirsdag aften følte hun sig sløj og ville i seng - før otte!
Kl 1.45 skulle - meget hurtigt - på wc med diaré. Igen om morgenen og senere på dagen. Hun kunne ikke holde noget i sig. Selv når
hun drak, kom det op igen. Onsdag aften indvilgede hun i, at jeg ringede til lægevagten, som kom og stak lidt i hende - for at
berolige hendes mave. Det var den ikke enig med doktorinden i. Den har et liv for sig selv. Hun havde garderet sig, hvis det ikke
hjalp, kunne jeg bare ringe til lægevagten - hun ville give besked om evt. indlæggelse. Det skete dog først i morges - ringe til
hjemmeplejens sygeplejerske, der henviste til egen læge, der endelig tog telefonen. Han ringede til Falck, som ville komme indenfor
to timer. Lisbeth sad på 'das' og det tapløb af hende. Jeg sagde, det skal gøres hurtigere, han sagde, det kunne det kun med blå
lamper og lyd. Så må de gøre det. Det var vores læge ikke sikker på. De har gjort det før, sagde jeg. Ok - jeg prøver, sagde han.
Efter en halv time var de her - uden lyd og lygter.
Nu ligger hun i modtagelsen og får drop. En læge kom - endelig - og spurgte mig ud om Lisbeth. Den samarbejdsmappe vi skulle have
med, havde hun ikke kigget i!
Dårligt hjemmearbejde. Jeg fortalte om Lisbeths sygdom, som hun ikke kendte. Det kom hun til.
Lisbeth er meget træt og sover det meste af tiden.
Nu må jeg løbe. Der er lige et par opringninger, der skal overståes.

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Lotte M

Dato : 07-06-01 13:05

"Robert Refsgaard" <robertr@mail1.stofanet.dk> skrev

> Jeg er lige hjemme og proviantere, fordi jeg har afleveret
> Lisbeth på hospitalet.

Øv altså!

> Nu ligger hun i modtagelsen og får drop.

Hils og ønsk Lisbeth god bedring!

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 07-06-01 13:05

"Robert Refsgaard" <robertr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg er lige hjemme og proviantere, fordi jeg har afleveret Lisbeth på
hospitalet.
[snip]
> Lisbeth er meget træt og sover det meste af tiden.
> Nu må jeg løbe. Der er lige et par opringninger, der skal overståes.

Mine og Lottes tanker går til Jer begge

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-01 14:31

Søren C. Fischer skrev:

>Mine og Lottes tanker går til Jer begge

HRMMFF.
Næsten ingen nævnt - alle glemt.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Ulla & Mike

Dato : 07-06-01 23:19

> HRMMFF.
> Næsten ingen nævnt - alle glemt.

Kaj dit gamle liv, nu løb den vist af med dig... Sørens gravide kæreste
hedder Lotte... Måske du har set noget om en der var gravid her i gruppen...
Det hjalp vist ikke ret meget at du blev "tunet" idag hva'???
--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-01 23:55

Ulla & Mike skrev:

>Kaj dit gamle liv, nu løb den vist af med dig... Sørens gravide kæreste
>hedder Lotte... Måske du har set noget om en der var gravid her i gruppen...

Ud af alle var jeg da sikker på, du kunne se vitsen.
Lige under Lotte skriver han 'mig å Lotte'.

>Det hjalp vist ikke ret meget at du blev "tunet" idag hva'???

Jow det kan du regne med. Bare kom an, så kører jeg fra dig - bare du
holder dig bag ved.

Pist - hva' er hun forresten blevet gravid ved?

Fra : "derly lütken"

Dato : 08-06-01 15:41

In article <753f2cf1ff3879b2ef2e2d4296f268de@kajsvenningsen.dk>, "Kaj
Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

> Pist - hva' er hun forresten blevet gravid ved?

Noget, hun formodentligt ikke så, da hun fik det ))

--
\\Derly
_____________________________

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-06-01 16:43

derly lütken skrev:

>Noget, hun formodentligt ikke så, da hun fik det ))

Det er sgu da uhyggeligt. Så kan man jo ikke gardere sig.

Fra : "derly lütken"

Dato : 08-06-01 23:39

In article <381a7545071f016f04a67de7c2560d51@kajsvenningsen.dk>, "Kaj

> Det er sgu da uhyggeligt. Så kan man jo ikke gardere sig.

Tjae jeg har nu hørt noget om dråbefangere og den slags + fjedre og så
sandeligt også en art kemisk krigsførsel, så ja uhyggeligt kan det
(også) være, især hvis man er en lille haletudse på krigsstien i et surt
miljø

--
\\Derly
_____________________________

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 09-06-01 01:08

derly lütken skrev:

>... dråbefangere... fjedre... kemisk krigsførsel... haletudse på krigsstien... surt miljø

Ingen ku' da nænne at udsætte stakkels Lotte for den slags?

Fra : "derly lütken"

Dato : 09-06-01 07:43

In article <ae75b59d53dd198bb68d25dcf1ca274e@kajsvenningsen.dk>, "Kaj

> Ingen ku' da nænne at udsætte stakkels Lotte for den slags?

Sikkert ikke ---- DERFOR!

eod dette OT

God weekend til alle
--
\\Derly
_____________________________

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-01 14:30

Robert Refsgaard skrev:

>Jeg er lige hjemme og proviantere, fordi jeg har afleveret Lisbeth på hospitalet.

Det er da li'gåt fan....
Det er bare synd det der. Hils hende Robert. Vi føler med jer.

Fra : Ulla & Mike

Dato : 07-06-01 23:14

hospitalet.
Hils fra os oss.
Vi tænker på jer.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-01 23:56

Ulla & Mike skrev:

>hospitalet.
>Hils fra os oss.
>Vi tænker på jer.

Hva' har du nu gang i?
Ska' du absolut stå bag ved mig og råbe ind gennem mine tekster?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-06-01 22:24

On Thu, 7 Jun 2001 13:26:25 +0200, "Robert Refsgaard"
<robertr@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hils - og ønsk god bedring.
---

Med venlig hilsen fra