spørgsmål til IE og Opera
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 12-09-05 17:55

Hej alle sammen jeg har problemer med begge browsere gemmer mine
problemer med firefox til en anden gang da jeg ellers bliver total
forviret

IE "den nyeste" kører pludselig i "hakker" når jeg vil schrolle på
baren ude til højre kan den ikke følge med, til at starte med troede
jeg at det var mit nye skodbundkort "asrock som jeg hader " men så
prøvede jeg at åbne opera og den gjorde/gør det ikke ?

kan det være noget med at IE "hænger" sammen med windows ?

nå men så troede jeg at problemet var løst men nu kan opera ikke
bruges til min netbank "danskebank" når jeg prøver at logge ind og har
skrevet adgangskode skriver opera dette :

java script adgangskode skal være nummerisk og på 8 cifre

??? jeg skal vel ikke lave min netbankkode om bare fordi den består af
bokstaver vel ? jeg kunne heller ikke bruge firefox til min netbank
men har glemt hvad den skrev.

nå og sidste spørgsmål omkring opera når jeg går ind på denne side for
at finde denne NG
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.edb.ekstern

denne side har jeg altid brugt til at finde gode danske NG og når jeg
så har fundet en NG som jeg vil abonomere på så kan jeg med IE vælge
at åbne fra egen newsserver og så popper min newsreader "Forte Agent"
op og har dermed fundet den NG. Men det kan opera ikke ? opera åbner
ikke min newsreader op ?

håber at nogen kan hjælpe surt at have alle 3 internetexplorere og
ingen af dem virker optimalt. jeg ville egentlig helst have opera til
at virke den ser ud til at være hurtigere end IE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-05 18:59

Ninja Ninjasen skrev:

> [...]
>så har fundet en NG som jeg vil abonomere på så kan jeg med IE vælge
>at åbne fra egen newsserver og så popper min newsreader "Forte Agent"

[Ctrl] + [F12] => Programs => Add => Skriv news => Enten default
application eller du vælger et program nedenunder.
--
Knud

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 12-09-05 19:26

tak for hjælpen, et problem mindre

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-09-05 19:18

Ninja Ninjasen <mailen@durikke.com> posting:

> [...]
>at åbne fra egen newsserver og så popper min newsreader "Forte Agent"
>op og har dermed fundet den NG. Men det kan opera ikke ? opera åbner

I Opera:
Funktioner --> Indstillinger: vælg Fanebladet "Avanceret"
Vælg "Programmer". Tryk på "Tilføj".
En boks kommer op. Under "Protokol" skriver du "news".
Under "Handling" vælger du "standardvalgt program".

--
What is life, except excuse for death,

--== http://www.better-browser.info ==--

Fra : AntiStar

Dato : 19-09-05 19:40

Du skal bruge et ActivCard til at logge ind i Danske netbank - bestil
det via din afdeling. Det er gratis.