Johnny B [2000] skrev den 12-09-2005 17:39:
>
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23551
>
> og når man ringer til Telia siger de at 99.9 % af deres kunder ikke har de
> probs, men alle jeg kender ( inkl. det firma jeg er ansat i ) har problemmer
> med deres telefoner .... opkald eller forsøg på samme ... mistede indgående
> opkald ... etc. etc.
>
For ligesom at gentage mig selv fra forleden:
---------
Har I sat jeres mobiler til manuel netværkssøgning? Og der vælge telia's
netværk?
Det kan være nødvendigt at gøre det gentagende gange.
Det løser 9 ud af 10 problemer. Næsten da
Hvis det ikke hjælper, så prøv at tage et fungerende
Telia/Orange-simkort og put det i telefonen.
Søg da på manuelt netværk igen? Såfremt det virker, så put det
oprindelige simkort i igen og forsøg at søge netværk igen.
Det løser så 9 ud af 10 af de tilbageværende problemer. Næsten da
Hvis det ikke hjælper, så put simkortet over i en fungerende telefon og
søg netværk der. Såfremt det virker, så put simkortet tilbage i den
oprindelige telefon igen og søg netværk der?
Det løser så 9 ud af 10 af de tilbageværende problemer. Næsten da
Hvis det så ikke virker, så bør man kontakte en teliaforhandler.
Helst Telias egne shops eller Telekæden, da de har fået udleveret
ombytnings-simkort.
----------
--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det