Velkomstdrik!
Fra : Mads & Mille's far

Dato : 12-09-05 14:48

Hejsa!

Vi skal holde barnedåb d. 24. september og skal finde på en velkomstdrik!
Er der nogen der har nogle gode opskrifter? (helst alkoholfri!)

June (Mads og Mille's mor)

Fra : Milea

Dato : 12-09-05 15:17

"Mads & Mille's far" <our@remove_this_mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Vi skal holde barnedåb d. 24. september og skal finde på en
> velkomstdrik! Er der nogen der har nogle gode opskrifter? (helst

Hej June

Prøv at tage et kik her:

http://www.webopskrifter.dk/

http://www.maduniverset.dk/drinksopskrifter.phtml

/Milea

Fra : marlene

Dato : 12-09-05 17:56

jeg ville køre en citron rundt på kandten af et glas, straks vende det i
alm. sukker,
kold cider hældes i, smager godt og de fleste kan klare den, frys evt
vingummibamser og hæld dem i.

Fra : Melanie

Dato : 12-09-05 15:42

"Mads & Mille's far" <our@remove_this_mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Vi skal holde barnedåb d. 24. september og skal finde på en velkomstdrik!
> Er der nogen der har nogle gode opskrifter? (helst alkoholfri!)
>
> June (Mads og Mille's mor)

Hej June

Prøv at spørge i gruppen dk.kultur.mad+vin. Jeg tror de er de rette til at
hjælpe.
God fornøjelse.
Mvh Melanie

Fra : ThomasB

Dato : 12-09-05 17:09

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørge i gruppen dk.kultur.mad+vin. Jeg tror de er de rette til at
> hjælpe.

Den hedder dk.kultur.mad+drikke

Fra : Melanie

Dato : 12-09-05 18:14

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Den hedder dk.kultur.mad+drikke

Ej hov, det var en smutter. *SG*
Tak for rettelsen.
Mvh Melanie

Fra : Heidi Jensen

Dato : 12-09-05 19:17

> [...]
>
> Vi skal holde barnedåb d. 24. september og skal finde på en velkomstdrik!
> Er der nogen der har nogle gode opskrifter? (helst alkoholfri!)

Vi havde til Emelis barnedåb cider, med rød, grøn eller gul sodavand i,
tilsvarende frugter! Det så smader festligt ud.. Og folk synes det var lidt
sjovt at der var forskellige! Du kan også lave sukekr kant på dem, ved at
dyppe dem i frugt farve og hurtigt i sukker! Men alt det sukekr på kant kanm
nemt blive klasset!

Heidi