kat kaster op
Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-09-05 12:04

Hej gruppe,

i min ferie for et par uger siden kastede Perle meget op - hvad der kom
indenbords, kom hurtigt op:( Jeg var glad for jeg havde ferie på netop det
tidspunkt:)

Jeg læste mig så frem til på en hjemmeside, at nogle katte ikke kan tåle
kylling. Og jeg havde selvfølgelig købt en whiskas - med kylling, for at se
om hun kunne lide det.

Jeg skiftede tilbage til oksekød, og hun stoppede med at kaste op igen.

Er der andre der har prøvet det med kylling?

Vh
Karina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-09-05 13:16

"Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skiftede tilbage til oksekød, og hun stoppede med at kaste op igen.
>
> Er der andre der har prøvet det med kylling?

Mine får ofte kylling uden problemer. Men giver jeg dem
Whiskas-et-eller-andet, så kaster de op...

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 12-09-05 14:30

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> skrev i en meddelelse

> Mine får ofte kylling uden problemer. Men giver jeg dem
> Whiskas-et-eller-andet, så kaster de op...
>
> Nina
> www.tendertribes.dk
>-----------------

jamen ser de ikke reklamer?.. "katte ville vælge whiskas".....
mine vil sgi ikke røre det, så det er så enkelt..

mvh. marie

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-09-05 17:38

> [...]
>
> jamen ser de ikke reklamer?.. "katte ville vælge whiskas".....
> mine vil sgi ikke røre det, så det er så enkelt..

Jeg tror Perle går efter reklamen - hun har nok hørt den for mange gange når
fjernsynet har kørt.

Og så tror man hun ligger og sover tungt*gg*

Vh
Karina

Fra : Sand Berner

Dato : 12-09-05 22:50

Vores vil så absolut heller ikke røre ved Whiskas! Troede ikke det var
udbredt, men at det bare var vores der var mærkelige :)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-09-05 15:17

In article <43256086$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, Karina
Nielsen <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> Er der andre der har prøvet det med kylling?

Mjah, men det skyldes at min kat er blevet allergisk overfor kylling -
i øvrigt efter at have spist det med velbehag i mange år. Foderallergi
giver for resten oftere kløe og kradsemærker end opkastninger.

I almindelighed er kylling et glimrende foder, som er i stort set al
kattemad. Så hvis din kat virkelig ikke tåler kylling, tror jeg du vil
se reaktioner på masser af andet foder. Det ret er svært at finde et
foder uden kylling og fjerkræ
Til gengæld har jeg hørt mange sige, at Whiskas er hårdt ved maven, så
måske det er dér problemet er?

--
Knus fra Ann R

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-09-05 17:36

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> foder uden kylling og fjerkræ
> Til gengæld har jeg hørt mange sige, at Whiskas er hårdt ved maven, så

Det kan måske være:) Jeg har prøvet med forskellige produkter, men hende her
er kræsen og vil helst have Whiskas:)

Blev bare urolig, da hun kastede op hele tiden - man passer jo på de små
ik:)

Og da det så stoppede igen, så syntes jeg ikke at der var grund til at tage
en tur forbi dyrlægen - for hun er alt for legesyg til at være syg*gg*.

Vh
Karina