Backup-program af Nokia 6600 - Kontakter, ~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-09-05 20:41

Hej

Jeg søger et program som via BT eller IR kan tage en backup af UDVALGTE
data (kontakter, SMSer, kalender og en masse andet) på min Nokia 6600,
da denne skal formatteres.

Jeg kan hverken bruge PC Suite eller telefonens egen "backup to MMC
card" til noget, da den tager HELE telefonens indhold og genskaber dette.

Jeg er interesseret i at kunne vælge hvilke dele der skal tages backup
af, og jeg søger IKKE en "lav en sync med din Outlook"-løsning..

Nogen som kender et program der kan bruges? Det må også gerne være et
kommercielt program hvis der ikke findes nogen gratis.

Fra : [] René

Dato : 13-09-05 10:07

"Esben von Buchwald" Wrote
> [...]
>
> Nogen som kender et program der kan bruges? Det må også gerne være et
> kommercielt program hvis der ikke findes nogen gratis.

Hej Espen

Nokia´s egen PC suite til 6600 ordner fint dette.... du kan hente den på
nokias website...
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,42289,00.html

mvh
Rene

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-09-05 10:25

> Hej Espen

EsBen hedder jeg...

> Nokia´s egen PC suite til 6600 ordner fint dette.... du kan hente den på
> nokias website...
> http://www.nokia.com/nokia/0,8764,42289,00.html

Læs lige hvad jeg skrev...

Fra : Anders

Dato : 13-09-05 11:49

Hvad med en USB BT dongle....
De koster ca. 200,-

/A

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-09-05 13:39

Anders wrote:
> Hvad med en USB BT dongle....
> De koster ca. 200,-

Undskyld min skarpe formulering, men er du meget dårlig til at læse?

I den først post i tråden skriver jeg
"Jeg søger et program som via *BT* eller IR kan tage en backup af
UDVALGTE data"

Dette gentager jeg i den post du svarer på...

Jeg ville nok ikke søge et program som kunne gøre det via BT hvis jeg
ikke allerede havde BT på min PC vel?

Fra : [] René

Dato : 13-09-05 14:10

"Esben von Buchwald"

> [...]
>
> Dette gentager jeg i den post du svarer på...
>
> Jeg ville nok ikke søge et program som kunne gøre det via BT hvis jeg

Kære Esben von Buchwald

Nu skal jeg undlade at forulempe dig ved at hjælpe dig med dit problem....!!
som du gør ved dem som giver dig deres besyv...
Hvad enten det er folk som ikke kan læse eller om det er dig som er
ufattelig dårlig til at formulere dig.... vil jeg lade stå hen i det
uvisse..

Men læse og skrive er jeg knaldgod til...

Og endnu engang... ESBEN...
JA du kan bruge Nokia 6600 Pc Suite til at gendanne dine "UDVALGTE"
data.....
du vinger blot af hvilke dele du vil have gendannet evt fra en fuld backup
som du tog
før du omformaterede din telefon...
Og nej der er masser af andre funktioner programmet ikke magter... men det
er en helt anden historie...

.....endvidere er det god kotyme at tale pænt tilhinanden.....

Fortsat god dag........

Rene´

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-09-05 15:12

> [...]
> Hvad enten det er folk som ikke kan læse eller om det er dig som er
> ufattelig dårlig til at formulere dig.... vil jeg lade stå hen i det

Ved nu ikke præcis hvilke formuleringer du hentyder til, synes jeg
gjorde problemstillingen klar fra start...

> [...]
> data.....
> du vinger blot af hvilke dele du vil have gendannet evt fra en fuld backup
Det eneste jeg kan vælge at sætte kryds ved, er Contacts, Calendar,
Images og Documents. jeg bruger version 1.1 som du også linker til.

Er der et trick til at kunne vælge flere typer indhold under restore,
som jeg ikke kender?

> ....endvidere er det god kotyme at tale pænt tilhinanden.....

Ligesom det er god kotyme at læse det man svarer på, inden man svarer,
eller i det mindste præcisere hvorfor man svarer som man gør

> Fortsat god dag........

Tak i lige måde