Hvilket sort/hvid ekkolod mener du er det ~
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 13:27

Jeg har lavet en lille afstemning for at finde ud af hvad folk mener er det
bedste sort/hvid ekkolod på markedet lige nu.

Hvis du vælger at stemme "Andet" - altså at du mener at der findes et bedre
sort/hvid ekkolod på markedet lige nu end nogle af dem på listen, så må du
meget gerne skrive hvilket et du mener er bedre her i dette forum!

Se afstemningen her: http://x1.quickpoll.dk/qpstandalone.htm?pollid=A9E36

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 07:01

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> må du meget gerne skrive hvilket et du mener er bedre her i dette forum!

Jeg kan se at 4 har svaret "Andet" men kun én har skrevet hvad det andet
skulle være (på www.smaabaadsklub.dk), en Lowrance LCX-17M, men
tilsyneladende findes den ikke på det danske marked, så egentlig er den jo
ude af afstemningen!

Fra : Thomas

Dato : 12-09-05 08:01

Lowrance LCX17M findes skam på det danske marked.
Hilsen
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 08:49

"Thomas" <thomas@wunderfullspam.dk> skrev i en meddelelse
> Lowrance LCX17M findes skam på det danske marked.
> Hilsen
> Thomas

Ok. Hvor finder jeg det og hvad er prisen?

Nogen som ved om Eagle SeaFinder 480DF findes i DK og til hvilken pris? Jeg
kan kun finde Eagle SeaFinder 320DF i danske kataloger!

Fra : *** Calle ***

Dato : 12-09-05 09:23

Mikkel wrote:
> Nogen som ved om Eagle SeaFinder 480DF findes i DK og til hvilken
> pris? Jeg kan kun finde Eagle SeaFinder 320DF i danske kataloger!

Hvis det ikke skal være med dobbelt frekvens, så hedder det Eagle fishmark
480
og kan købes her: http://www.netbaad.com/product.asp?product=1492&page=1
--
*** Calle ***

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 10:11

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Hvis det ikke skal være med dobbelt frekvens, så hedder det Eagle fishmark
> 480
> og kan købes her: http://www.netbaad.com/product.asp?product=1492&page=1

Ok, men Eagle SeaFinder 480DF ser heller ikke ud til at være med på den
side, så spørgsmålet er om det kan fås i DK?

Eagle FishMark 480 har kun 1500W sendeeffekt hvorimod de andre store
modeller har 4000W...

Så har jeg set Lowrance X136 DF på Lowrance's hjemmeside som er magen til
X135, den er bare med dobbeltfrekvens transducer (som f.eks. Garmin
FishFinder 250 har standard). Findes den I DK, for jeg syntes ikke man kan
finde den nogle steder og Google.dk kan heller ikke finde nogle danske links
med denne model?

Nogle som lige kan give en forklaring af formålet med en dobbeltfrekvens
transducer?

Fra : Thomas

Dato : 12-09-05 20:40

Dobbeltfrekvensvalget er for dem der både bruger loddet på dybt og på lavt
vand. Loarance har en fin forklaring på de sager på deres hjemmeside, og det
er også beskrevet i kataloget. Det er egentligt basalviden.
Hilsen
Thomas