Salg af telefonnumre
Fra : Kristian

Dato : 11-09-05 12:19

Ved i hvor man kan sælge guld numre til en god pris?

dk.marked grupperne virker ikke som det rette sted for salg af tlf. nr.

Jeg har 34101010 og 34102030 og jeg er meget træt af folk der ringer forkert
nr. så derfor vil jeg gerne af med dem.

Mvh Kristian

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-09-05 22:34

On Sun, 11 Sep 2005 13:19:24 +0200, "Kristian" <koep@koep.net> wrote:

> [...]

>Jeg har 34101010 og 34102030 og jeg er meget træt af folk der ringer forkert

dba.dk qxl.dk osv - hvis der da er nogen, som gider at betale for
tlf.numre, som folk ringer forkert til hele tiden.