Firefox problem
Fra : zillyink

Dato : 11-09-05 10:06

Nederst i browseren er pludselig kommet en stor grå bjælke med
rød skrift i en stor font.
Jeg kan huske at det har været oppe tidligere her i gruppen, men
kan ikke finde det.

Nogen der kan oplyse mig

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Bo Christensen

Dato : 11-09-05 10:56

zillyink skrev:
> [...]
> skrift i en stor font.
> Jeg kan huske at det har været oppe tidligere her i gruppen, men kan

Jeg fik det samme problem efter den seneste automatiske opdatering af
Tabbrowser Preferences.

Prøv at afinstallere udvidelsesmodulet og installere det igen - husk af
afslutte og starte FF igen.

(Det skal lige nævnes, at jeg afinstallerede alle udvidelser der har med
Tab-browsning at gøre, og efterfølgende nøjedes med at installere
Tabbrowser Preferences.)

--
Bo.