TDC ADSL og fastnet
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 11-09-05 07:54

Hejsa

Er der ikke noget med, at man ikke behøver fastnet eller bærelinje længere,
hvis man har TDC ADSL? Syntes jeg kan mindes at have hørt noget i radioen om
det... Er jeg helt forkert på den?

Venligst
Hans

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 11-09-05 10:30

Hej Hans,

Ja, man kan desværre ikke slippe (endnu). Man ER nødt til at have en
fastnetforbindelse for at kunne få ADSL fra TDC

Mvh
Henrik

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-09-05 14:01

Hans Mouridsen wrote:
> [...]
> hvis man har TDC ADSL? Syntes jeg kan mindes at have hørt noget i radioen om

så har du misforstået... sagen er at du ikke SKAL have fastnet hos TDC
men også kan have det andre steder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-05 14:28

Esben von Buchwald skrev:

>så har du misforstået... sagen er at du ikke SKAL have fastnet hos TDC
>men også kan have det andre steder

Hvor i Hans indlæg, ser du, at han spørger om der kræves et
fastnetabonnement hos TDC for at have adsl hos TDC?

Han spørger om. det stadig er nødvendigt med et fastnetabonnement
eller bærelinje.
--
Knud

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-09-05 18:06

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Hvor i Hans indlæg, ser du, at han spørger om der kræves et
> fastnetabonnement hos TDC for at have adsl hos TDC?
>
> Han spørger om. det stadig er nødvendigt med et fastnetabonnement
> eller bærelinje.

Læs lige hans spm. og mit svar igen!!!

Ellers skal jeg skære det ud i pap:

Jeg kan godt læse mig til hvad han spørger om. Jeg svarer bare, at det
er sandsynligt at han har læst nyheden om at man kun få TDC ADSL uden
TDC fastnet, og forstået det som om man ikke skal have fastnet når man
skal have TDC ADSL

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-09-05 21:17

Hej

Esben von Buchwald <use-net@_reM_Ove-amokk.dk> wrote:

> [...]
>er sandsynligt at han har læst nyheden om at man kun få TDC ADSL uden
>TDC fastnet, og forstået det som om man ikke skal have fastnet når man

Det kunne jo også være at han havde læst at Telestyrelsen pt. er ved at
fjerne kravet om fastnet tlf. for at kunne få ADSL. - Telestyrelsens
udspil er i øjeblikket ude til høring i telebranchen.

Og med mindre der kommer ændringer til det oprindelige, så kommer det
til at betyde at man fremover IKKE behøver at ha fastnet tlf. for at få
ADSL, uanset udbyder. - Til gengæld får teleselskaberne lov til at
opkræve et ekstra gebyr på kr. 37,- plus Moms (eller var det 39?) i
'ledningsleje'.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"