Lc power 550wat er den god ? jeg har lånt ~
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 10-09-05 19:42

hej alle sammen jeg havde ellers bestilt en mist 500wat strømforsyning
men fik så mail om at de ikke kunne skaffe den hjem var så et nyt sted
i dag hvor de skulle have den til 915kr men den var så ikke i deres
butik, men ejeren var så venlig at låne mig denne strømforsyning
istedet for, jeg har nu til på mandag til at beslutte mig om jeg vil
bytte den tilbage eller beholde den

den er meget lydløs "140mm blæser" jeg har givet 515kr for den " siger
en del mindre end min gamle northQ 401 så på det punkt er jeg tilfreds
! og der er stik med så jeg kan bruge den til når jeg en dag skifter
til pciexpres og 24pinsbundkort

nu mit spørgsmål er der noget dårligt i strømmen altså forholdet
imellem volt og wat ? det har jeg ikke forstand på nemlig, så hvis
nogen vil være flinke at kigge og se om strømmen er i orden på denne
her, altså om det er ok at beholde den ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 22:33

Ninja Ninjasen wrote:
> [...]
> nogen vil være flinke at kigge og se om strømmen er i orden på denne
> her, altså om det er ok at beholde den ?

vi har haft en omgang LC Power igennem på work og de er faktisk ok! de
er ret støjsvage og ud af 20 stk er der ikke nogen af dem der er stået
af i noget der ligner et års tid. måske ikke præcist et svar på dit
såørgsmål, men jeg mente det måske var værd at have med.