Har i nogensinde brugt cross-join?
Fra : Bjørn G

Dato : 10-09-05 19:10

Hej NG
Jeg undrer mig over hvad man bruger en cross-join til?
Som jeg ser det kan den enten bruges til at finde antallet af kombinationer,
eller simpelthen til at generrere "testdata" med.

Er der nogen der har praktiske erfaringer med at bruge det?

Bedste hilsner
Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 09:04

"Bjørn G" <kool@stadig_tata_stiv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kombinationer, eller simpelthen til at generrere "testdata" med.
>
> Er der nogen der har praktiske erfaringer med at bruge det?

Jeg bruger cross join mod en tabel med én record, til bl.a. at styre
datointervaller i queries med.

/Alex