Word / Excel 2k3 : default folder
Fra : Mike Johnson

Dato : 10-09-05 18:35

Hej

Er der noge som kan sige mig hvordan man henviser til en bestemt fil i
default folderen ? Eller bare hvordan man konstatere hvad default
folderen er (vha, VBA) ?

På forhånd tak

MJ
TIA

MJ

Fra : Jerrik

Dato : 19-09-05 19:24

"Mike Johnson" skrev d. 10-09-05 18:35 dette indlæg :
> [...]
>
> Er der noge som kan sige mig hvordan man henviser til en bestemt fil i
> default folderen ? Eller bare hvordan man konstatere hvad default

Prøv her: Funktioner - idstillinger - standardfilplacering

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Henriksen

Dato : 20-09-05 18:52

On Mon, 19 Sep 2005 18:23:56 GMT, "Jerrik" <Jerrik.news@kandu.dk>
wrote:

>Prøv her: Funktioner - idstillinger - standardfilplacering

I VBA kan du bruge

Options.DefaultFilePath(Path:=wdDocumentsPath)

Claus Henriksen

Fra : Mike Johnson

Dato : 20-09-05 22:40

Takker...

TIA

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 20-09-05 22:41

Tak, men det var nu mere vha. VBA

wrote:

>Prøv her: Funktioner - idstillinger - standardfilplacering

TIA

MJ