Excel 2k3 Workbook.Saved
Fra : Mike Johnson

Dato : 10-09-05 18:35

Hej

Jeg kan ikke rigtigt få workbook_open til at virke, så jeg bruger
auto_open. I denne ønsker jeg at checke om filen har været gemt og
hvis ikke indsætter jeg dd i en bestemt celle.

Da der er tale om en skabelon og kun ønsker at opdatere datoen, hvis
der er tale om et ny regneark (baseret på skabelonen), har jeg prøvet
med :

if activeworkbook.saved = false then
workbook("sheet1").range("A1") = date

Men selvom jeg åbner et nyt regneark baseret på skabelonen har
workbook'en status saved (True)..

Er der nogen som har en ide hvordan den skal kringles ?

På forhånd tak

PS. En anden ting, hvad er forskellen på open_workbook og auto_open ?

MJ
TIA

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 10-09-05 21:19

Glem det, havde overset noget kode i en anden funktion som satte arket
til saved = true :-/

TIA

MJ