Rødt kryds hvor der skulle have været bill~
Fra : anne

Dato : 10-09-05 17:09

Hej gruppe

Jeg bruger Microsoft Internet Explorer som min browser, og har installeret
Norton antivirus. Jeg oplever at jeg ikke kan se alle billeder på alle
hjemmesider. Der er kun et tomt felt og et lille rødt kryds oppe i venstre
hjørne. Jeg synes selv jeg har været inde og forsøgt alt i opsætningen, og
har sågar været inde og se om det har noget med min antivirus at gøre, men
selv da jeg deaktiverede min antivirus hjalp det ikke.

Nu vil jeg så hører om et klogt hoved kan hjælpe mig på vej.

På forhånd tusind tak.

Med Venlig Hilsen

anne

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 10-09-05 17:12

anne skrev:

> [...]
> antivirus hjalp det ikke.
>
> Nu vil jeg så hører om et klogt hoved kan hjælpe mig på vej.

Tøm Temporary Internet Files og sæt
samtidig din cache størrelse til 35 - 50 MB.

Dette skulle afhjælpe problemet.

--
Lars Fragstrup

Fra : anne

Dato : 10-09-05 17:41

..

> Tøm Temporary Internet Files og sæt
> samtidig din cache størrelse til 35 - 50 MB.
>
> Dette skulle afhjælpe problemet.
>

> --
> Lars Fragstrup

Hej Lars

Tusind tak for svar, men det hjalp desværre ikke.

MVH

anne

Fra : anne

Dato : 10-09-05 17:47

"anne" <vroevle@nospam.org> skrev i en meddelelse
> .

> Hej Lars
>
> Tusind tak for svar, men det hjalp desværre ikke.
>
> MVH
>
> anne

For resten så glemte jeg at skrive det ikke var på faste billeder men på
billeder med animation på.

MVH

anne

Fra : John

Dato : 10-09-05 18:09

"anne" skrev i en meddelelse

> For resten så glemte jeg at skrive det ikke var på faste billeder men på
> billeder med animation på.

Måske mangler du Flashplayer og Shockwaveplayer:
http://www.macromedia.com/downloads/

Check af java og javascript. Brug sidens hjælpelinks, hvis du ikke ser de to
ure:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John

Fra : anne

Dato : 10-09-05 18:45

> [...]
> http://www.macromedia.com/downloads/
>
> Check af java og javascript. Brug sidens hjælpelinks, hvis du ikke ser de

Hej John

Tusind tak for hjælpen.

Jeg kunne se at jeg havde problemer med Java, så det ser jeg lige hvordan
jeg kan løse.

Tusind tak for det!!

MVH

anne.

Fra : anne

Dato : 10-09-05 19:32

> [...]
>
> Tusind tak for hjælpen.
>
> Jeg kunne se at jeg havde problemer med Java, så det ser jeg lige hvordan

Til andre der får samme problem, så løste det sig da jeg downloadede Java
software på: http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp

MVH

anne

Fra : John

Dato : 10-09-05 20:09

"anne" skrev i en meddelelse

> Tusind tak for hjælpen.

Velbekomme! Mvh John

Fra : John

Dato : 13-09-05 16:07

"anne" skrev i en meddelelse

> For resten så glemte jeg at skrive det ikke var på faste billeder men på
> billeder med animation på.

- og så er der netop kommet en ny Macromedia Flash Player, version 8. Den er
hurtigere end den gamle 7-er, skriver tyske Chip:

"Der Hersteller verspricht, Flash-Anwendungen mit der Version 8 deutlich
schneller und eindrucksvoller zu machen."

Ny Macromedia Flash Player 8 kan downloades gratis her: