Åbning af en bestemt port
Fra : PDA

Dato : 10-09-05 14:55

Hej.

Jeg skal bruge port 25120 til noget bestemt men det er ikke lykkes mig at få
den åbnet, jeg har prøvet at trigge den og jeg har prøvet at få porten til
at pege på en bestemt maskine men hele tiden siger den at porten er
"stealth"

Er der nogle har der har en ide om hvad der skal til, routeren er en D-Link
DI 604.

Venlig Hilsen
Jan

Fra : Jesper Lund

Dato : 10-09-05 15:18

PDA <test@west.dk> wrote:

> [...]
> hele tiden siger den at porten er "stealth"
>
> Er der nogle har der har en ide om hvad der skal til, routeren er

Port forwarding i routeren. Derudover skal der også åbnes i din software
firewall, hvis du bruger sådan en (f.eks. den i WinXP).

--
Jesper Lund

Fra : PDA

Dato : 10-09-05 16:08

> Port forwarding i routeren. Derudover skal der også åbnes i din software
> firewall, hvis du bruger sådan en (f.eks. den i WinXP).

Det glemte jeg lige at nævne i farten firewalen er disablet.

Jan