Genindstalering af Outlook
Fra : Jørgen Rabjerg

Dato : 10-09-05 14:09

Hej
Jeg har en amitech pc'er, der som bekendt har 2 harddiske. En til programmer
og en til dokumenter.
Det vil jo også sige at Outlook ligger på C drevet og alle mails ligger på D
drevet.
Jeg vil nu formaterer c drevet og genindstalerer Outlook.
Så er mit spørgsmål vil den nye Outlook automatisk finde de mails der ligger
på d drevet?

På forhånd tak

Mvh.
Jørgen Rabjerg

Fra : Karsten Madsen

Dato : 10-09-05 15:28

"Jørgen Rabjerg" <120010369887@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil nu formaterer c drevet og genindstalerer Outlook.
> Så er mit spørgsmål vil den nye Outlook automatisk finde de mails der

Nope.
Men du kan finde dem ved at gå ind i Funktioner / Instillinger /
Vedligholdelse / Lagringsmappe.
Og inden du starter check at adresse filen (.wab) ligge rpå D:
Og inden du starter, så gør lige dig selv den tjenest at du eksporterer
konti (Funktioner / Konti) til d-drevet.

/karsten

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 10-09-05 17:08

Karsten Madsen skrev:

> [...]
> Og inden du starter, så gør lige dig selv den tjenest at du
> eksporterer konti (Funktioner / Konti) til d-drevet.

Kunne du så ikke lige gøre os andre den tjeneste
lige at læse spørgsmålet ordentligt inden du svare.

Det er Outlook og der er det gemt i en pst fil.

En god hjælp kan findes her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2fdirectory%2fworldwide%2fda
%2fguides%2ffunctionguide_outlook%2fc01.asp

--
Lars Fragstrup

Fra : Karsten Madsen

Dato : 11-09-05 00:20

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Kunne du så ikke lige gøre os andre den tjeneste
> lige at læse spørgsmålet ordentligt inden du svare.
>
> Det er Outlook og der er det gemt i en pst fil.

Jo'eh det ville da uhjælpeligt hjælpe.
Nah, altså ok.
Nope:
Men du kan finde dem ved at gå ind i mappen d:\[what ever
lagringsmappe]\outlook.pst
(åh ja gud det har jeg jo skrevet før)

Nå, Lars!!! Er du tilfreds nu?

/karsten (undskyld jeg svarer)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-05 09:38

Karsten Madsen wrote:
> (åh ja gud det har jeg jo skrevet før)
> Nå, Lars!!! Er du tilfreds nu?
> /karsten (undskyld jeg svarer)

Vel hedder jeg ikke Lars - men alligevel:

Du har da vist ingen Wab-fil i Outlook ?

Det er da vist kun i Outlook Express, som er et helt andet program - der ar
sin egen gruppe her på usenet.

I Outlook ligger det hele i pst-filen, som man kan finde placeringen af i

Filer -> datafilstyring

Og her kan man også ændre det, så der bruges en anden PST-fil f.x. en, der
ligger på et andet drev.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Karsten Madsen

Dato : 11-09-05 17:28

> Vel hedder jeg ikke Lars - men alligevel:
>
> Du har da vist ingen Wab-fil i Outlook ?

Næ, det kan du da have ret i.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 11-09-05 11:44

Karsten Madsen skrev:

> Nå, Lars!!! Er du tilfreds nu?
>
> /karsten (undskyld jeg svarer)

Du burde sige undskyld til Jørgen Rabjerg.
For du mener åbenbart at dine manglende
læsefærdigheder bør give sig udslag i at
skælde ud på os andre.

Fut er sat til etikette gruppen.

--
Lars Fragstrup

Fra : Karsten Madsen

Dato : 11-09-05 17:30

> Du burde sige undskyld til Jørgen Rabjerg.
> For du mener åbenbart at dine manglende
> læsefærdigheder bør give sig udslag i at
> skælde ud på os andre.

Jeg skælder da ikke ud. Jeg undskylder.

/karsten