FileSystemObject, Collections sortering
Fra : ahp

Dato : 10-09-05 12:50

Hej

Håber det er den rigtige gruppe.

Er det muligt at sortere rækkefølgen i en collection af filer eller
foldere?

Eksempel:
Jeg har en ASP side der henter en folder således:
Set colFolders = objFSO.GetFolder(path)

og nu ville jeg gerne sortere rækkefølgen af foldernavnene i
"colFolders"

/Anders

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-09-05 13:59

ahp <bumme@lum.dk> wrote in news:vch5i1doim71aj9o2ft88kcm2843hrbgdb@
4ax.com:

Prøv at kigge på http://tinyurl.com/b86kp

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : ahp

Dato : 11-09-05 17:37

>Prøv at kigge på http://tinyurl.com/b86kp

Ok, jeg havde håbet på en inbygget funktion ala. colFolders.sort men
det lader ikke til at være tilfældet.

/Anders

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-09-05 21:13

ahp <bumme@lum.dk> wrote in news:r5n8i1h6ng32gic8a6dh7lahjbilnaqu21@
4ax.com:

> Ok, jeg havde håbet på en inbygget funktion ala. colFolders.sort men
> det lader ikke til at være tilfældet.

nope

--
Jesper Stocholm