D-Link USB 2.0 Hub blinker vildt
Fra : Ole Andersen

Dato : 10-09-05 12:51

Jeg har købt et D-Link USB 2.0 hub der hedder USB dub-H4.

Når jeg sætter dette i et USB stik på min pc, hvor motherboard er et
MSI648max med USB 2.0 porte mens Windows er tændt, fungerer alt som det
skal, men

hvis jeg genstarter eller opstarter fra slukket maskine, virker det som om
pcen fryser ved opstartsbillede, hvor der står MSI på hele skærmenen og man
kan gå til bios eller droppe post og hubben med sin fire porte begynder at
blinke helt vildt -

Det bliver den så ved med indtil jeg tager USB forbindelse til PCen ud af
hubben, hvorefter opstarten fortsætter på pcen. Når Windows s er
tændt/startet op og jeg sætter stikket i hubben igen virker alt som det
skal.

Meget mærkeligt..??? er der noget jeg kan gøre så det ikke sker

på forhånd tak Ole