opfølgning på 'Hjælp min datter vil kun ha~
Fra : Susanne & Claus

Dato : 07-06-01 09:53

Hej

Først tak for alle svarene. Det er altid rart at blive bekræftet i at man
ikke er den eneste.

Og hvordan gik det så men hende der kun ville havde bryst som 4½ mdr.
jo 2 uger før jeg skulle på arbejde dvs da hun var 5. begyndte jeg
simpelthen at springe et måltid over midt på dagen. hun blev lidt pyldret og
fik meget svært ved at falde i søvn.
Lidt senere fik faren lov til at passe hende efter formiddagsluren og til
hun faldt i søvn igen. Det hjalp på grødmængden.
Så 5½ mdr gammel blev hun ammet morgen, eftermiddag sent og aften. og jeg
kunne starte på arbejde.
ca. samtidigt begyndte hun pludselig at ville havde sutteflaske.
(engangsflaske fra apotektet)
en aften var der for engang skyld ikke mere i brystet (Og jeg har ellers
altid haft al al for meget, badet i mælk hver nat i 4 mdr.) faren fik
fremstillet en flaske og jeg listede brystet ud og flasken ind. Succes.
Men ak succen varede i præsic tre dage!! herefter nægter hun igen flasken.
Jeg prøvede par aftener med samme trick, men nej. så gemte vi flasken i en
uge, prøvede igen og endelig ville hun igen. nu har hun endda indvilliget i
en almindelig sutteflaske. og 7-9-13, efter 4 dage ser hun nærmest lykkelig
ud når jeg ryster flasken og hun kan høre microen køre. Jeg håber det
fortsætter.

jo hun skulle bare være sulten nok, som en negativ følge så har hun ikke
taget på og været temlig træls imens det stod på. men gevinsten er herlig
Hendes søvnproblemmer er forsundet som dug fra solen, hun sidder stort set
selv og ruller rundt i hele stuen nu. jo det hele kan vende på en dag

at vi så om ½ år tid skal kæmpe igen med at komme af med flasken er livet
gang.

Håber at en eller anden kan bruge det konstruktivt.

Susanne