Arrghhh - Overføre kontakter fra 6230 > 62~
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 09-09-05 06:43

Hej

Hvordan pokker overfører jeg kontakter, aftaler m.v. fra min
N6230 til min N6230i ???

Jeg har prøvet Nokia PC Suite - her kan 6230i'ern ikke bruge 6230'erns
backup fil ?

OxygenManagerII (ver. 2.8) kan ikke se 6230i'ern - og jeg ved desuden
ikke om man kan gøre det dér ?

Så kunne jeg selvfølgelig overføre til sim-kort, men så mister jeg jo alle
"detaljer" på kontaktpersoner

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 09-09-05 08:21

Lige et tillæg :

PC-Suite - når jeg søger efter telefoner, så finder den både 6230 og 6230i

- vælger jeg så 6230, så kommer siden med "adgangskode" - trykker OK
og 623o'ern beder om at få indtastet koden - og det virker

- 6230i'ern spørger aldrig om denne kode ??

- har dog haft forbindelse til den et par gange, men kan jeg ikke mere

......Bluetooth og min bare ...

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : HSK

Dato : 09-09-05 12:33

> Hvordan pokker overfører jeg kontakter, aftaler m.v. fra min
> N6230 til min N6230i ???

Sync. til Outlook, først med den ene, så med den anden? Det gjorde jeg da
jeg flyttede fra N6230 til SEW800... Ganske problemløst

/HSK

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-09-05 20:09

On Fri, 9 Sep 2005 07:42:34 +0200, "Brian S. Jensen"
<m3m5@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke om man kan gøre det dér ?
>
>Så kunne jeg selvfølgelig overføre til sim-kort, men så mister jeg jo alle

Når man tager en backup med Content Copier (del af PC SUite), kan den
kun restores i en telefon af samme model.

Når du kopierer fra den gamle telefon, skal du vælge funktionen til at
flytte data - ikke backup. På den måde kan du flytte alt som de to
begge kan gemme (dog ikke filer med copyright).

Peter