Fejlflashing af K750i
Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 08-09-05 14:41

Davs,
efter at jeg har flashet min k750i med den nyeste firmware, virker mit
kamera ikke længere. Åbner jeg for dækslet til kameraet, popper
kamerasoftwaren meget meget kortvarigt op, og forsvinder så tilbage til
root. Jeg har selvf. forsøgt at flashe telefonen igen, men når den når 53%,
melder den om fejl ved kommunikation med telefonen.

Jeg bør måske lige tilføje, at jeg har benyttet mig af SE's eget tilbud om
opgradering af firmwaren via deres HP, så spørgsmålet er om jeg kan få SE
til at fixe fejlen for mig, eller om jeg er nødsaget til at betale mig fra
det ?

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster." Jay Leno - The
Tonight Show

Fra : ///M

Dato : 09-09-05 10:52

Bo Bach Jensen wrote:
> [...]
> tilbud om opgradering af firmwaren via deres HP, så spørgsmålet er om
> jeg kan få SE til at fixe fejlen for mig, eller om jeg er nødsaget

Det sted du har købt den, vil nok gøre det gratis. Om SE vil gøre noget
tvivler jeg på, for jeg mener der står noget om eget ansvar inden man
flasher. Ellers har jeg to forslag:
1. Nulstil telefonen og prøv igen. Læg mærke til at opdaterings-softwaren du
bruger har en option hvis flashningen er gået galt. Jeg formoder den så
tager fat "dybere".
2. Tag den forbi en kvalificeret unlocker og betal de 100 kr for at få den
opdateret :)

///M

Fra : not@home.se

Dato : 11-06-06 19:34

On Thu, 8 Sep 2005 15:41:00 +0200, "Bo Bach Jensen" <bachy@bachy.dk>
wrote:

> [...]
>til at fixe fejlen for mig, eller om jeg er nødsaget til at betale mig fra

istedgade 43 der fik jeg opdateret og låst min op i sidste uge, han
har selv en tlf magen til og de har styr på det derinde det koster
vist 95kr