Opdatering af N6230
Fra : Rikke

Dato : 07-09-05 20:38

Hej NG,

Jeg har en Nokia 6230, som jeg egentlig har været ok tilfreds med, men nu er
den ved at ryger ud af vinduet ca 100 gange om dagen
Den mister signal og jeg kan ikke modtage eller sende sms'er. Sjovt nok har
det aldrig været et problem før. Jeg kan så heller ikke modtage opkald eller
selv ringe.... Hvor træls er det....?????
Jeg har forsøgt at slukke og tænde den igen, hvorefter den indimellem
skriver contakt service, eller noget lignende. Så slukker jeg igen og tænde
hvorefter jeg kan taste min pin-kode. Alle mine indstillinger, ringetoner og
sms-signaler er forsvundet og jeg kan påny indstille dem, for at kunne
konstatere at der intet signal er, og så drejer hjulet en gang mere......
Er der nogen der har en fantastisk ide til hvad jeg skal gøre???? Trænger
den til en opdatering af software måske eller hvad.....???? Og hvor kan jeg
få gjort det i så fald i Københavns området/ Vestegnen?????
Min telefon er fra December 04.

Mvh
Rikke

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 08-09-05 06:39

Din telefon skal opdateres....

Du kan enten gøre det, der hvor du har købt den, eller kontakte den nærmeste
Tele Care butik på nettet....

/A