T68i og e-mails?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-09-05 10:14

Legede lidt med e-mails på min T68i hér forleden - prøvede at videresende en
lille tekst til min mailadresse men fik at vide at der var 21 tegn for
mange!?

Efter at have reduceret teksten sendte den godt nok.

Henter jeg mails via GPRS er der overhovedet ingen begrænsning på
størrelsen.

Anyone?
Hans

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-09-05 17:23

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i

> [...]

> Efter at have reduceret teksten sendte den godt nok.

> Henter jeg mails via GPRS er der overhovedet ingen begrænsning på

Hvis du sender via den indbyggede e-mail-klient er der grænser for hvor
stor teksten kan være. Når du henter e-mails er der vist ingen grænse
for hvor stor e-mailen må være, da den deles op i mindre enheder, hvis
den er "for stor".

Claus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-09-05 22:33

Claus E Beyer skrev:

> Hvis du sender via den indbyggede e-mail-klient er der grænser for
> hvor stor teksten kan være.

Weird!

Men >6 sms'er kan man godt sende :-/

> Når du henter e-mails er der vist ingen
> grænse for hvor stor e-mailen må være, da den deles op i mindre
> enheder, hvis den er "for stor".

Okay!

Tak for hjælp!
Hans