Se regning
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 06-09-05 11:10

Hej NG.

Jeg har lige købt en startpakke hos Telia da de er billigere end TDC
som jeg før brugte.

Men efter at jeg har fået nyt simkort i fra telia kan jeg ikke længere
se hvor meget taletid jeg har tilbage
Da jeg brugte TDC skulle jeg såmænd bare indtaste *100# og så kom det
på displayet.
Men det kan åbentart ikke lade sig gøre når man bruger Telia.
Derfor er mit spørgsmål om der er andre måde at gøre det på således at
man kan få vis saldo på displayet.

Min telefon er en Nokia 3120

Med venlig hilsen
Karsten Nielsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-09-05 11:38

Karsten Nielsen skrev den 06-09-2005 12:09:
> [...]
> Men det kan åbentart ikke lade sig gøre når man bruger Telia.
> Derfor er mit spørgsmål om der er andre måde at gøre det på således at

nej eller bedre sagt. dem der kan i øjeblikket bliver nok kede af det,
da funktionen bliver fjernet.

svjh:
man kan sende en sms til 667 med teksten saldo
så skulle der komme en status frem.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 06-09-05 14:49

On Tue, 06 Sep 2005 12:38:03 +0200, Carsten Riis <.@.> wrote:

> [...]
>da funktionen bliver fjernet.
>
>svjh:
>man kan sende en sms til 667 med teksten saldo

Okey. men er det så en gratis service at bruge

Mvh
Karsten Nielsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-09-05 15:23

Karsten Nielsen skrev den 06-09-2005 15:49:

> Okey. men er det så en gratis service at bruge

Ikke så vidt jeg er orienteret.

Jeg er ikke selv taletids-haj (har go), men er det ikke muligt at høre
sin saldo på 80101020?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-05 22:46

Karsten Nielsen skrev:

> Derfor er mit spørgsmål om der er andre måde at gøre det på således at
> man kan få vis saldo på displayet.

Jeg har en gammel Alcatel One Touch Gum med et ligeledes gammelt Telia-kort
i - når jeg går ind i Tjenester => Tid/Beløb => Beløb => og Kredit skriver
den 112,50
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-05 23:02

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg har en gammel Alcatel One Touch Gum med et ligeledes gammelt
> Telia-kort i - når jeg går ind i Tjenester => Tid/Beløb => Beløb =>
> og Kredit skriver den 112,50

Prøvede lige at smide simkortet i min T68i og dér var det Opkald => Tid og
pris => Opkaldspris => samt Kredit = 112,50
Hans