To SIM kort på eet SIM kort
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 06-09-05 07:56

Min kollega har en mobiltelefon (Nokia 6810) med plads til eet
SIM kort. I holderen er monteret SIM kortet til arbejde. Privat
har han han et andet SIM kort, men da han helst kun vil have een
mobiltelefon lurede han på om det var muligt at skabe eet SIM
kort med to SIM kort på. Kan man det på en eller anden måde?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : BG

Dato : 06-09-05 10:11

Pröv og kig på:

http://nowgsm.com/3rd_generation_universal_twin_sim.htm

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Fischer

Dato : 06-09-05 15:50

> .... lurede han på om det var muligt at skabe eet
> SIM kort med to SIM kort på. Kan man det på en
> eller anden måde?

Der findes forskellige gadgets der kan dette.

Men for dem alle gælder, at der kun kan være eet nummer aktivt ad gangen.
Man kan altså ikke bruge to numre på een gang.

*Fischer

Fra : BG

Dato : 06-09-05 15:55

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i meddelandet

> Der findes forskellige gadgets der kan dette.
>
> Men for dem alle gælder, at der kun kan være eet nummer aktivt ad gangen.
> Man kan altså ikke bruge to numre på een gang.

Helt korrekt men den nye generation dual-sim pröver at simulere! Den skifter
automatisk mellom de to kortene med et interval.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-09-05 14:11

"BG" <borje@gmx.net> wrote in message

> "Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i meddelandet

> Helt korrekt men den nye generation dual-sim pröver at simulere! Den
> skifter
> automatisk mellom de to kortene med et interval.

Hmm lyder ikke videre fikst

Fra : BG

Dato : 07-09-05 14:44

On Wed, 7 Sep 2005 15:11:09 +0200, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>"BG" <borje@gmx.net> wrote in message

>Hmm lyder ikke videre fikst

Jo, men det er ju kun når du bruger den indstillingen. Du kan også
skifte kort fra menuen, hvis du kan lige det bedre.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 07-09-05 15:27

> Der findes forskellige gadgets der kan dette.

Kender du konkret til bare een - gerne med et link. Jeg har ikke
held med min Google søgning.

Den som BG henviser til ser en anelse destruktiv ud og det tror
jeg ikke min kollega vil være så vild med.

Lars

Fra : Henrik

Dato : 07-09-05 15:52

On Wed, 7 Sep 2005 16:27:06 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@EraseThisflexcom.dk> wrote:

>Kender du konkret til bare een - gerne med et link. Jeg har ikke
>held med min Google søgning.

http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=24093

http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=27670

Mvh
Henrik

Fra : BG

Dato : 07-09-05 18:33

On Wed, 07 Sep 2005 16:51:42 +0200, Henrik <henrik@NOSPAMrestore.dk>
wrote:

>http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=24093
>
>http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=27670

Men... der er ju bare et bild på et SIM-kort???? Hvor kan man se
dual-SIM adpator????

Fra : Henrik

Dato : 07-09-05 22:33

On Wed, 07 Sep 2005 17:33:06 GMT, borje@gmx.net (BG) wrote:

>Men... der er ju bare et bild på et SIM-kort???? Hvor kan man se
>dual-SIM adpator????

Feks.:

http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=24091

Mvh
Henrik

Fra : BG

Dato : 08-09-05 10:34

On Wed, 07 Sep 2005 23:32:51 +0200, Henrik <henrik@NOSPAMrestore.dk>
wrote:

>Feks.:
>
>http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=24091

Jeg ser kun:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error (missing
operator) in query expression 'Varegr2.Firmaid= AND
Varegr2.Varegr2id=24091'.

/webshop2/main.asp, line 56

Fra : Henrik

Dato : 08-09-05 14:06

On Thu, 08 Sep 2005 09:34:19 GMT, borje@gmx.net (BG) wrote:

>Jeg ser kun:
>
>Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

Har lige testet - virker her.

Mvh
Henrik

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-09-05 14:32

> Har lige testet - virker her.

Har også lige testet. Ser det samme som BG.

Per

Fra : Henrik

Dato : 08-09-05 15:33

On Thu, 8 Sep 2005 15:32:11 +0200, "Per Thomsen"
<PerThomsenNews@hotmail.com> wrote:

>Har også lige testet. Ser det samme som BG.

Ja, sker også her hvis jeg ikke får hele linket med!

Prøv med _hele_ linket.

Mvh
Henrik

Fra : BG

Dato : 08-09-05 23:13

On Thu, 08 Sep 2005 16:33:10 +0200, Henrik <henrik@NOSPAMrestore.dk>
wrote:

>Ja, sker også her hvis jeg ikke får hele linket med!
>
>Prøv med _hele_ linket.

Når jeg pröver med

http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=24091

då ser jeg altid

'

Fra : Henrik

Dato : 09-09-05 07:24

On Thu, 08 Sep 2005 22:12:36 GMT, borje@gmx.net (BG) wrote:

>Når jeg pröver med
>
>http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13456&Varegr2id=24091
>

>då ser jeg altid...

Det fatter jeg ikke - linket virker hver gang her.

Prøv http://korturl.dk/Fr0t1

Mvh
Henrik

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-09-05 08:09

done :)

>http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=13
456&Varegr2id=24091

> Det fatter jeg ikke - linket virker hver gang her.
>
> Prøv http://korturl.dk/Fr0t1

Hvis man gør som Lars skriver, og derefter klikker på dit link - vupti så
virker det.

Per

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-09-05 07:38

Jeg har også problemer med linket, men jeg formoder at man når
det samme når man klikker på nedenstående korte udgave af linket:

http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk

og herefter vælger menupunktet "GSM Udstyr" -> "MultiSim".

Jeg har dog min tvivl om min kollega er med på denne lidt
omfattende procedure. Jeg var måske lidt ude efter noget som
kunne lave multikortet for os.

Lars