Nokia 6230i og email
Fra : Anders Ravn

Dato : 05-09-05 16:30

Jeg har prøvet at sende email med min mobil (Debitel). Men telefonen skriver
at der mangler nogle detaljer og at jeg skal kontakte min udbyder.

Nogen der har et forslag?

- Anders

Fra : Fischer

Dato : 05-09-05 16:57

> Nogen der har et forslag?

Du har sikkert ikke oprettet GPRS på dit abonnement.

*Fischer

Fra : Anders Ravn

Dato : 05-09-05 17:06

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du har sikkert ikke oprettet GPRS på dit abonnement.

Jo, det er jeg helt sikker på, da jeg brugte samme simkort (Nokia 6260) til
at hente mail på førhen.

Fra : Anders Lund

Dato : 05-09-05 17:49

Anders Ravn wrote:
> "Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det er jeg helt sikker på, da jeg brugte samme simkort (Nokia 6260) til
> at hente mail på førhen.

Har du sat GPRS op på telefonen?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Ravn

Dato : 05-09-05 18:50

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Har du sat GPRS op på telefonen?

Ja, den er sat op. Fik indstillingerne via sms

Fra : *** Calle ***

Dato : 05-09-05 20:55

Anders Ravn wrote:
> "Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er sat op. Fik indstillingerne via sms
Har du så også skiftet om til den profil du fik tilsendt, der kan jo
oprettes flere, og den skifter ikke selv om.
--
*** Calle ***

Fra : Anders Ravn

Dato : 05-09-05 21:12

> Har du så også skiftet om til den profil du fik tilsendt, der kan jo
> oprettes flere, og den skifter ikke selv om.

Jeps, det har jeg også

Fra : JS

Dato : 06-09-05 16:26

"Anders Ravn" <junk@thenetr.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er sat op. Fik indstillingerne via sms

Opret den manuelt. Det er et problem med 6230. Det har før været diskuteret
herinde. Prøv at søge på det.

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 07-09-05 10:44

du skal under gprs indstillinger skriver "internet" som adgangspunkt og
kaldenavn før gprs virker... af en eller anden latterlig grund...