Simkort fra 3 i en anden telefon?
Fra : Erling Simonsen

Dato : 04-09-05 09:48

Hej gruppe.
Har prøvet at stoppe simkortet fra min 3 mobil i en
anden tlf., der ikke er simlåst.
Men jeg får at vide at kortet er låst til min 3 mobil.
Kan man gøre noget for at kunne bruge simkortet
i en anden tlf?
Jeg ønsker nemlig at sælge 3-telefonen nu, men har stadig
2 måneders taletid tilbage på kortet.

mvh
Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-09-05 10:27

Du kan kun bruge et 3 simkort i en 3 telefon.

Så hvis du har sat det i en alm. og det ikke virker....

Alt. du ka få din 3 telefon låst op, og så kan du sætte den til salg....

/A

Fra : Erling Simonsen

Dato : 04-09-05 12:46

Anders (6400) skrev:
> Du kan kun bruge et 3 simkort i en 3 telefon.
>
> Så hvis du har sat det i en alm. og det ikke virker....
>
> Alt. du ka få din 3 telefon låst op, og så kan du sætte den til salg....
>
> /A

Hej.
Tak for svar.
Min 3-telefon er låst op, så jeg kan bruge hvilket kort
jeg ønsker i den.
Det der er problemet er, at jeg ikke kan bruge 3's simkort
i andre telefoner.
/Erling

Fra : Anders Lund

Dato : 04-09-05 13:46

Erling Simonsen wrote:

> Det der er problemet er, at jeg ikke kan bruge 3's simkort
> i andre telefoner.

Det er også det Anders skriver. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-09-05 16:50

3 nettet er noget helt andet end et alm. GSM net, som de fleste danskere
bruger.