hvad er hurtigst?
Fra : FedeDorit

Dato : 01-09-05 14:27

Bluetooth eller IrDa (infrarød) overførsel mellem pc og mobil(SE K700i)

Hvad er mest stabilt,dvs ikke taber forbindelsen???

Hvor lang tid vil det ca. tage at overføre en 4mb mp3 fil??

pft.

Fra : Anders Lund

Dato : 01-09-05 18:01

FedeDorit wrote:
> Bluetooth eller IrDa (infrarød) overførsel mellem pc og mobil(SE K700i)

IrDa enheden i din computer spiller vist også en rolle der. Men det jeg
har prøvet er det Bluetooth som vinder.

> Hvad er mest stabilt,dvs ikke taber forbindelsen???

Jeg har ikke nogen problemer med Bluetooth. Men nu er det også et stykke
tid siden jeg har prøvet IrDa, men der skal man jo ligge dem rimelig
præcist for at få forbindelse.

> Hvor lang tid vil det ca. tage at overføre en 4mb mp3 fil??

Jeg overføre til min K750i med ca. 25 Kbyte/s over Bluetooth.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-09-05 22:06

It happens that Anders Lund formulated :
> IrDa, men der skal man jo ligge dem rimelig præcist for at få forbindelse.

Ikke nødvendigvis, min K700 connecter fint til min laptop selvom den
næsten ligger med siden til IRDA porten på laptoppen - dog nogen
centimeter ved siden af øjet.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-09-05 19:18

Jeg vil mene at bluetooth er det hurtigste.

Det vil tage ca. 1 min. at overføre de 4 mb....

Hils lige Jason, Arne, Onkel Stewart og alle de andre....

/A

Fra : Max

Dato : 01-09-05 20:28

Hej

> Bluetooth eller IrDa (infrarød) overførsel mellem pc og mobil(SE K700i)

Som jeg har set det finder der helt nye IrDa systemer der slår BT.

> Hvad er mest stabilt,dvs ikke taber forbindelsen???

Sønnen klager over at han ikke kan gå rundt og snakke i telefonen
når det er Ir, men kan godt med BT.

Mvh Max