Dong som sms-tone?
Fra : JS

Dato : 31-08-05 08:32

Jeg har den berømte dongtone som mp3 og wav men er det ikke muligt at få den
konverteret så den kan bruges på min nokia 6230 som sms-tone. Findes den
evt. "et-eller-andet-sted" i konverteret form?

Mvh. JS

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-08-05 09:38

JS wrote:
> [...]
> få den konverteret så den kan bruges på min nokia 6230 som sms-tone.
> Findes den evt. "et-eller-andet-sted" i konverteret form?

Øh, 6230 afspiller da både mp3 og wav-filer? Jeg har den da liggende som mp3
på min og det fungerer uden problemer.

Søren

Fra : JS

Dato : 31-08-05 11:10

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43156c1b$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Øh, 6230 afspiller da både mp3 og wav-filer? Jeg har den da liggende som
> mp3
> på min og det fungerer uden problemer.

nå, ja det behøver vel ikke være en .(ringetonefil)
Jeg prøver...

Fra : Jakob

Dato : 31-08-05 11:10

> Jeg har den berømte dongtone som mp3 og wav [...]

Hvad er det for en berømt tone? Jeg bruger dørklokken på min SE K750, den
er sjov synes jeg. Kan du poste den et sted (dk.binaer?)

--
Hilsen Jakob

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-08-05 11:55

Jakob wrote:

> Hvad er det for en berømt tone? Jeg bruger dørklokken på min SE
> K750, den er sjov synes jeg. Kan du poste den et sted (dk.binaer?)

Den berømte dong-lyd fra det hedengangne TipsLørdag på DR :)

Søren

Fra : HSK

Dato : 31-08-05 12:41

> Den berømte dong-lyd fra det hedengangne TipsLørdag på DR :)

Gad du sende den i en binær gruppe eller som email evt.?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-08-05 14:03

HSK wrote:

> Gad du sende den i en binær gruppe eller som email evt.?

Nu ligger den her: http://sbndk.users.whitehat.dk/dong.mp3

Søren

Fra : Jakob

Dato : 31-08-05 21:31

> Den berømte dong-lyd fra det hedengangne TipsLørdag på DR :)

Tak for den.
Er der andre der har sjove korte lyde (måske hjemmelavede) som I vil dele?

--
Hilsen Jakob