Spærede IMEI nummer
Fra : Jesper B. H.

Dato : 24-08-05 19:52

Er der en database hvor man kan søge efter spærede IMEI nummer

Hilsen Jesper

Fra : Erling Simonsen

Dato : 24-08-05 20:01

Jesper B. H. skrev:
> Er der en database hvor man kan søge efter spærede IMEI nummer
>
> Hilsen Jesper

Kender ikke udtrykket "spærede" ?
Mener du spærrede?
/Erling

Fra : -= JF =- priv

Dato : 24-08-05 21:22

"Erling Simonsen" <erling.nos@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jesper B. H. skrev:
>>
> Kender ikke udtrykket "spærede" ?
> Mener du spærrede?

La' mig gætte... Du blev tabt på hovedet som spæd?

Fra : Jesper B. H.

Dato : 25-08-05 06:46

Nej jeg er ikke blevet tabt men det er du nok...............når du skal vise
hvor klog du er.
Det er tegn på mindrevær når du skal fremhæve andres fejl!!!!!!!!!!!!!!!

Jesper

Ps. min mor kan tæske din øv bøv

Fra : -=JF=- arb

Dato : 25-08-05 06:55

"Jesper B. H." <jesper-b-hebsgaard@Slet_detteadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:430d5b2c$0$15655$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nej jeg er ikke blevet tabt men det er du nok...............når du skal
> vise hvor klog du er.
Jeg ved ikke hvad du har gang i - men du føler dig åbentbart truffet?

Jeg har overhovedet ikke reageret på dit indlæg. Hvis du nu pudsede
kontaktlinserne, ville du måske opdage at jeg reagerede på Erlings dumme
bemærkning, hvor han kommenterer din stavefejl!!

> Det er tegn på mindrevær når du skal fremhæve andres fejl!!!!!!!!!!!!!!!
Muligt.

> Ps. min mor kan tæske din øv bøv
sic!

Fra : Jesper B. H.

Dato : 25-08-05 08:18

Det var og så mendt til Ærling og ikke til dig

Jesper

Fra : -=JF=- arb

Dato : 25-08-05 08:28

"Jesper B. H." <jesper-b-hebsgaard@Slet_detteadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:430d7098$0$75427$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Det var og så mendt til Ærling og ikke til dig

Hvorfor reagerer du så på mit spørgsmål om han var tabt på hovedet, ved at
spørge om jeg selv har været tabt?
Hvis det var henvendt til Erling, så tag dog og citer hans indlæg!

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 24-08-05 20:04

"Jesper B. H." <jesper-b-hebsgaard@Slet_detteadslhome.dk> wrote in message
> Er der en database hvor man kan søge efter spærede IMEI nummer
>
> Hilsen Jesper

Nej... Politiet kan måske svare fsva. de IMEI'er de har bestilt spærret...
herhjemme...

Men IMEI'erne bliver af mange operatører spærret internationalt i et
centralt IMEI spærre-register, som kun operatørerne har adgang til...

Mvh Keld