Cover til K700i
Fra : Henrik Jensen

Dato : 18-08-05 11:38

Hej NG,

Skal have nyt cover til subj. men kan kun finde covers til K700, (uden i),
men passer det sammen? Og hvad er forskellen egentlig på de 2 modeller?

MVH

Henrik Jensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-08-05 12:02

Ja, det gør de....

Det er hukommelsen, der er forskellen (32 mb k700 og 41 mb i k700i).

/A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-08-05 12:11

Anders (6400) skrev:

>Det er hukommelsen, der er forskellen (32 mb k700 og 41 mb i k700i).

Jeg havde forstået (på en forhandler) at i'et betød at den var
beregnet til Europa. Er det en and - eller får europæere
automatisk mere hukommelse i mobilerne?

--
Bertel

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-08-05 12:50

Det er også rigtigt hvad du nævner Bertel !.

Men I modellen skulle lave 41 mb hukommelse i forhold til den alm. som kun
har 32 MB hukommelse.

/A

Fra : John

Dato : 18-08-05 22:25

Anders (6400) skrev:
> Det er også rigtigt hvad du nævner Bertel !.
>
> Men I modellen skulle lave 41 mb hukommelse i forhold til den alm. som kun
> har 32 MB hukommelse.

Har de ikke begge 41 MB hukommelse i alt. De 9 MB er bare fast og de 32
MB er dynamisk?

Mvh

John

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-08-05 00:31

on 18-08-2005, Henrik Jensen supposed :
> Skal have nyt cover til subj. men kan kun finde covers til K700, (uden i),
> men passer det sammen? Og hvad er forskellen egentlig på de 2 modeller?

i står for international og er en "ikke tilpasset" model. Der findes
svjh også en c model til Kina.

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-08-05 22:17

On 18 aug 2005, Henrik Jensen wrote in dk.teknik.telefoni.mobil:

> Skal have nyt cover til subj. men kan kun finde covers til K700,
> (uden i), men passer det sammen? Og hvad er forskellen egentlig
> på de 2 modeller?

Nogle gode steder hvor man kan købe disse covers?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen