dect telefon, hvor og hvilken ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-05 12:24

Hejsa, cross-poster lige :)

Jeg overvejer at købe en ny trådløs telefon til huset. Bla med visnummer
funktionalitet mv. Tyskland har vist nogle gode priser, men er der forhold
jeg skal være opmærksom på ved online køb i Tyskland ?

Nåå jo forresten, er der nogen der har gode forslag til gode trådløse dect
telefoner ?

Mvh
Jakob

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-09-05 18:55

Hej,

On Fri, 9 Sep 2005 13:23:34 +0200, ".:J:."
<MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:

>Jeg overvejer at købe en ny trådløs telefon til huset. Bla med visnummer
>funktionalitet mv. Tyskland har vist nogle gode priser, men er der forhold
>jeg skal være opmærksom på ved online køb i Tyskland ?

Virker tysk vis-nummer i Danmark? Vi flyttede til Sverige sidste år,
og vis-nummer heroppe virker ikke på en dansk telefon fx.

>Nåå jo forresten, er der nogen der har gode forslag til gode trådløse dect
>telefoner ?

Beocom 6000... Har en base og to håndsæt som jeg har haft i 8-9 år.
Den kan dele telefonbog/vis nummer/genkald mellem de to håndsæt
hvilket jeg syntes er rigtig smart.

Fungerer upåklageligt, dog skal accu'erne i håndsættene skiftes snart
tror jeg.

** Lars