Allerede om en uge.
Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 09-09-05 13:26

Tiden til Ørre Store Fiskedage nærmer sig hastigt og det er lykkedes Ejgil,
den foretagsomme formand for Ørre-Sinding Lystfiskerforening, at skaffe et
hovedsponsorat på 5.000,- fra Hedeselskabet. Der står fiskeudstyr på alle
pengene, så kom og hjælp med at formøble dem.

http://www.hedens-lystfiskeri.dk/oerre-sinding/orientering/1.text/2005.09.17
-store-fiskedag.htm

Knæk og bræk
K-C

Fra : Jan Jensen

Dato : 09-09-05 23:54

nu er det anden gang vi har set reklame for det sted i ødemarken, interessen
for det er = NUL

Fra : Søren Nielsen

Dato : 10-09-05 21:21