Download af fil til server
Fra : Anders

Dato : 07-06-01 09:40

Er det muligt at få overført en database (mdb) fra en web-server til ens
egen web-server, (altså downloade filen)?

Mvh. Anders

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 07-06-01 11:43

Anders wrote:

> Er det muligt at få overført en database (mdb) fra en web-server
> til ens egen web-server, (altså downloade filen)?

Du kan vel blot starte dit ynglings ftp-program og downloade databasen
med? eller hvis du har lagt databasen i din wwwroot, kan du jo bruge en
browser.

--
Lauritz

Fra : Anders

Dato : 07-06-01 13:03

> Du kan vel blot starte dit ynglings ftp-program og downloade databasen
> med? eller hvis du har lagt databasen i din wwwroot, kan du jo bruge en
> browser.

Det kan man jo ikke bare, hvis man vil have en fil ned på serveren og man
ikke sidder ved webserveren. Det skulle gerne være således at når en asp-fil
briver kørt så vil den hente en fil ned til serveren.

Mvh. Anders

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 07-06-01 12:13

Anders wrote:

> Det kan man jo ikke bare, hvis man vil have en fil ned på serveren
> og man ikke sidder ved webserveren.

Det er jo netop derfor du skal bruge ftp?

> Det skulle gerne være således
> at når en asp-fil briver kørt så vil den hente en fil ned til
> serveren.

Så find dog en asp-komponent, der kan ftp'e.

--
Lauritz

Fra : Anders

Dato : 07-06-01 16:13

"Lauritz Jensen" <lauritz2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo netop derfor du skal bruge ftp?
>
> Så find dog en asp-komponent, der kan ftp'e.

Kan man godt downloade fra en webserver via et ftp komponent?

Jeg har nemlig ikke adgang til den via på andre måder.

Mvh. Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-06-01 12:08

Anders wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Kan man godt downloade fra en webserver via et ftp komponent?
>
> Jeg har nemlig ikke adgang til den via på andre måder.

Du skal naturligvis have ftp adgang til den server du vil downloade filen
fra.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann